logo MDLS logo CZTM logo CFC
přihlásit se
Přihlásit přes Facebook

Exkluzivní kolekce Kateřiny Geislerové

Vydáno: 01.09.2014, 13:50 · Novinky · Autor: Tereza Netoličková

V roce 2014 módní návrhářka Kateřina Geislerová poprvé ve své úspěšné tvorbě představuje exkluzivní kolekci, kterou vytváří na míru. Projekt exkluzivní módní kolekce se začal formovat před rokem, kdy se návrhářka poprvé setkala s topmodelkou Simonou Krainovou na své autorské přehlídce během Prague Fashion Weekendu 2013, kde uváděla novou kolekci s názvem „Arc“ inspirovanou Johankou z Arku. Simona Krainová požádala designérku, aby pro ni navrhla šaty na významné společenské akce ples v Opeře a o pár měsíců později také na Filmový Festival Karlovy Vary. Při tvorbě nechala Simona Krainová v obou případech “volnou ruku” a plnou důvěru Kateřině. „Při vytváření těchto večerních rób jsem se inspirovala osobností Simony, tím, jak na mě působí a snažila jsem se co nejvíce vyzdvihnout její osobní kouzlo a ženskost," uvádí Kateřina Geislerová. Simona byla ze šatů nadšená a obě si tak uvědomily, jak k sobě mají ve smyslu propojení vnímání stylu blízko. 

 

Na základě společných setkání a sdílených dojmů se zrodil koncept exkluzivní limitované kolekce večerních šatů inspirovaných Simonou Krainovou. Kolekci tvoří deset modelů a každý z nich může být reprodukován maximálně pětkrát. Všechny šaty jsou šité na míru klientky, která si určí z nabízených možností také barvu a materiál. Hlavním prvkem kolekce je korzet, který je vhodný pro každou ženu a je představen v zajímavých interpretacích včetně korzetu inspirovaného pánskou smokingovou vestou. Společným jmenovatelem je jednoduchost, nenucenost, nonšalance a inspirace pánským šatníkem. „Nejdůležitější je pro mě střih šatů, kdy musím být spokojená s každým milimetrem. Je pro mě zásadní, aby šaty ženě perfektně seděly," říká Kateřina Geislerová. Mezi barvami je zastoupená žlutá ve více odstínech, černá a modrá. Hlavním materiálem je hedvábí. Šaty jsou v prodeji od září výhradně v showroomu Kateřiny Geislerové.

Program festivalu mladé módy Arcolor 2014

Vydáno: 01.09.2014, 09:00 · Novinky · Autor: Tereza Netoličková

Festival mladé módy ARCOLOR 2014, který proběhne 12. a 13. září, nabízí dva nabité dny módou. Opět se zde v rámci soutěže o titul ArFashion Designer 2014 představí osm mladých a talentovaných návrhářů. Neodmyslitelná součást celého festivalu a to přehlídka odehrávající se přímo v ulicích Prahy bude letos pod taktovkou Jany Minaříkové, která v ulicích bude prezentovat svou novou kolekci „Ukaž mi svou sbírku“. Tento FASHION MARATHON bude dlouhý více jak 3 km a povede i pražským metrem.

Marathonem v ulicích nic nekončí. Program bude pokračovat kolekcí letošní porotkyně Arcoloru Alžběty Presové a přehlídkou zdravého a sexy spodního prádla Page underwear od Pavly Gerschonové. To vše v experimentálním prostoru NoD. Na mole nebudou chybět ani pánové. Ti si oblečou originální trička navržené Pavlou Gerschonovou speciálně pro hudební vydavatelství Blakkwood. Přehlídky budou obohaceny o vizuální představení skupiny BLOK_4. Festivalem vás 
provedou půvabné a úžasné moderátorky, Míša Maurerová a Veronika Šubrtová / Weef. Ani after party nesmí chybět, a tak se těšte na večerní program v podání Dj Blofelda.

Dále vás letos čeká úplná novinka, a to Fashion Talky, vedené odborníky na zajímavá témata ze světa módy. A navíc si tentokrát můžete na Arcolor odnést i hmotnou vzpomínku v podobě jedinečného šperku, kabelky, spodního prádla, originálního kousku oděvu či pěkného notýsku. Tyto kousky totiž bude možné zakoupit ve výběrovém Pop-up storu v průběhu celého festivalu v prostorách NoD.

Již šestým rokem je vkládáno do Festivalu mladé módy Arcolor spousty energie a nejen od organizátorů, ale i všemi, kteří se festivalu účastní, a proto se Skupina ČEZ stala hlavním partnerem letošníhoročníku. „Energie je totiž něco, co je nám vlastní, a co máme společné. Děkujeme, že jste s námi.“ uvedli organizátoři festivalu.„Fandíme všem osmi finalistům. Oceňujeme jejich odvahu, energičnost a nezávislost a držíme jim palce v rozjezdu jejich kariéry. Věřím, že nápady mladých návrhářů vnesou svěžest a energii do pražských ulic,“ uvedl Jan Kapička, manažer regionální komunikace Skupiny ČEZ. 

Organizátoři festivalu vás originální video pozvánkou s Míšou Maurerovou, kterou najdeš ZDE, srdečně zvou na letošní ročník Festivalu mladé módy Arcolor 12. a 13. září 2014. Přijďte do pražských ulic a do Experimentálního prostoru NoD a zažijte jedinečnou módní atmosféru festivalu Arcolor.
NEZAPOMEŇ SI ZAREZERVOVAT SVÉ MÍSTO!!! KAŽDÝ ÚČASTNÍK FASHION TALKŮ DOSTANE MALÝ DÁREK.
REGISTRUJ SE NA andrea@arcolor.cz

 

PROGRAM FESTIVALU MLADÉ MÓDY ARCOLOR 2014
PÁTEK / 12. 9. 2014 

Moderuje Míša Maurerová - energická půvabná herečka a moderátorka.

14:00 - 23:00
experimentální prostor NoD / Dlouhá 33
ARCOLOR POP-UP STORE
KATERINA REICHOVA/ jewellery – futuristické šperky, se kterými rozhodně vyniknete, Kabelky GOSHICO – ručně vyráběné, kvalitní a originální kabelky, MAMORI – ručně vyráběné šperky z chirurgické oceli a syntetické pryskyřice, Jana Minaříková – originální a velmi kvalitní autorská móda, Page underwear – luxusní, zdravé a sexy prádlo navrhováno Pavlou Gerschonovou, DOKAPSY – limitovaná edice jedinečných zápisníčků

15:00
experimentální prostor NoD / Dlouhá 33
FASHION TALK na téma - FASHION INDUSTRY
přednáší Ing. Klára Haunerová

16:30
experimentální prostor NoD / Dlouhá 33
Představení nové kolekce "UKAŽ MI SVOU SBÍRKU" od módní návrhářky JANY MINAŘÍKOVÉ

17:00
FASHION MARATHON - PŘEHLÍDKA V ULICÍCH PRAHY - "UKAŽ MI SVOU SBÍRKU" od módní návrhářky JANY MINAŘÍKOVÉ
TRASA :
NoD - Náměstí Republiky - metro B - Anděl - tramvaj - Palackého náměstí - Náplavka - Metro B - Můstek - Václavské náměstí - Staroměstské náměstí

19:30
experimentální prostor NoD / Dlouhá ul.
MÓDNÍ PŘEHLÍDKA ALŽBĚTY PRESOVÉ - Kolekce AW14
MÓDNÍ PŘEHLÍDKA Blakkwood a MAAT by PAGE
MÓDNÍ PŘEHLÍDKA PAGE UNDERWEAR - Bio bavlna vs. kov
Vizuální performance k přehlídkám vytváří skupina BLOK_4

22:00
experimentální prostor NoD / Dlouhá 33
AFTER PARTY
Dj Blofeld (Liquid Drum&Bass)

SOBOTA 13. 9. 2014 

Moderuje Veronika Šubrtová / Weef - renesanční žena - módní redaktorka, stylistka, organizátorka, moderátorka

14:00 - 23:00
experimentální prostor NoD / Dlouhá 33
ARCOLOR POP-UP STORE
KATERINA REICHOVA/ jewellery – futuristické šperky, se kterými rozhodně vyniknete, Kabelky GOSHICO – ručně vyráběné, kvalitní a originální kabelky, MAMORI – ručně vyráběné šperky z chirurgické oceli a syntetické pryskyřice, Jana Minaříková – originální a velmi kvalitní autorská móda, Page underwear – luxusní, zdravé a sexy prádlo navrhováno Pavlou Gerschonovou, DOKAPSY – limitovaná edice jedinečných zápisníčků

15:00
experimentální prostor NoD / Dlouhá 33
FASHION TALK na téma - FASHION BRANDING NOW
přednáší Jaroslav Novotný

16:00
experimentální prostor NoD / Dlouhá 33
FASHION TALK na téma - FAIR FASHION
přednáší Ing. Klára Haunerová

19:30
experimentální prostor NoD / Dlouhá 33
MÓDNÍ PŘEHLÍDKY 8 MÓDNÍCH NÁVRHÁŘŮ
Eva Che Tian Wen, Mgr. art Katarín Štefan Fedorišinová, Kseniia Migalova, Martina Dvořáková, Michaela Mathonová, Milada Sabolová, Tereza Havránková, Ing. Žaneta Malénková
VYHLÁŠENÍ ARFASHION DESIGNER 2014
Vizuální performance k přehlídkám vytváří skupina BLOK_4

22:00
experimentální prostor NoD / Dlouhá 33
AFTER PARTY
Dj Blofeld (Liquid Drum&Bass)

Vstupné na FASHION TALKy zdarma
Vstupné na večerní přehlídky 100 Kč
 

Jean-Paul Donald Potard přijede do Prahy

Vydáno: 01.09.2014, 08:00 · Novinky · Autor: Tereza Netoličková

Praha uvítá muže, který stál u zrodu značky JEAN-PAUL GAULTIER a v jejím čele působil mnoho let. Do České republiky přijíždí význačná osobnost světové módy - Jean-Paul Donald Potard.

Pan Potard přijal pozvání občanského sdružení Czech Fashion Council k prezentaci odborné přednášky a vedení semináře pro profesionály z oblasti módy a designu. Současně mu bude představena soudobá módní tvorba českých designérů během přehlídek konaných v rámci MBPFW.

Jean-Paul Donald Potard bude hostem Fashion Talk Roomu No. 8, pořádaného Olo Křížovou pod hlavičkou Czech Fashion Council ve čtvrtek 4. září 2014 od 10:00 hodin na Právnické fakultě v Praze. Přednáška bude probíhat v místnosti 220. Tématem je tentokrát Branding - Jak zvýšit sílu módní značky s tajnými pravidly luxusu.

Jean-Paul Donald Potard – osobnost světového renomé.

Jeho profesní kariéra započala u značky Jean-Paul Gaultier, kde působil po dobu 25 let v pozici generálního ředitele. Díky progresivním a inovativním způsobům propagace obchodní značky na poli módního a luxusního trhu se stal jedním z nejuznávanějších odborníků v oblasti obchodních strategií. Následovala úzká spolupráce se značkou Hermés, opět v oblasti strategie luxusního obchodu. 

Stejně tak dal impuls Philippu Starckovi k designu nového typu butiku, který se do dnešní doby vyznačuje silnou identitou. V letech 1995 - 1999 působil Jean-Paul Donald Potard jako víceprezident a prezident ve Fédération française de la couture a v Chambre Syndicale du Prêt-à-Porter des Couturiers et des Créateurs de Mode, kde modernizoval stanovy se záměrem otevřít se zahraničním umělcům a mladým designérům.

V roce 2006 zakládá a řídí Agent de Luxe, první talentovou agenturu pro módní návrháře a designéry. Posláním agentury je poradenství a podpora módního návrhářství, průmyslu, značek i prodejců, těžiště jejího působení spočívá v přípravě a realizaci inovativních kreativních projektů, které jsou v souladu s potřebami klienta, jeho obrazem a směřováním. 

Od roku 2012 vede katedru módního designu na College of Art v Paříži. Donald Potard se stal v roce 1998 Rytířem l'Ordre national du Mérite a v roce 2004 Rytířem Řádu Čestné legie.

MBPFW 2014: Fashion Talk Room

Vydáno: 01.09.2014, 08:00 · Novinky · Autor: Tereza Netoličková

Czech Fashion Council připravil v rámci konání prestižní módní události Mercedes-Benz Prague Fashion Weekend dva odborné semináře určené všem zájemcům z řad odborné módní veřejnosti. Diskusní panely FASHION TALK ROOM se uskuteční v jeden den - 4. 9. 2014 a budou na sebe časově navazovat. Výjimečně, vzhledem k zařazení do doprovodného programu MBPFW, jsou umístěny na Právnickou fakultu UK do 2. parta, učebny č. 220.

 

FASHION TALK ROOM No.8 - téma BRANDING - DONALD POTARD

4. 9. 2014 od 10 hod. do12 hod.

První panel začíná v 10 hod. a je celý věnovaný panu DONALDOVI POTARDOVI, který se bude zaobírat jeho nejsilnější doménou a to brandingem módních značek. Klíčová otázka jeho semináře zní "Jak zvýšit sílu módní značky s tajnými pravidly luxusu?". Celý seminář bude pro autentičnost a dynamiku vedený v anglickém jazyce. Vstup je volný do naplnění kapacity sálu.

FASHION TALK ROOM No.9 - téma FASHION LAW II.

4. 9. 2014 od 13 hod. do15 hod.

Druhý panel na téma FASHION LAW a AUTORSKÉ PRÁVO s advokátkou Mgr. ZUZANOU ŠIMONOVSKOU, která se specializuje na problematiku ochrany duševního vlastnictví v módním a oděvním průmyslu, advokátkou Mgr. BARBOROU DONATHOVOU, která působí jako rozhodce pro spory o doménová jména .cz u Rozhodčího soudu při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky, MARTINEM LESKOVJANEM, spoluzakladatelem organizace Fair Art, která zajišťuje právní pomoc a vzdělání umělcům a uměleckým organizacím, a kpt. Ing. JINDŘIŠKOU KUBELKOVOU z Generálního ředitelství cel, oddělení ochrany práv duševního vlastnictví. 

Seminář je v češtině a vstup je opět volný.

FASHION TALK ROOM

Pravidelné měsíční diskuse pořádané občanským sdružením Czech Fashion Council ve spolupráci s Českým Centrem Praha jsou otevřenou platformou pro širokou odbornou veřejost ze světa módy, umění, designu, průmyslu, obchodu a kultury. Posluchači mají možnost setkat se a poslechnout si odborníky z domácí i zahraniční scény.

MBPFW 2014: Casting

Vydáno: 29.08.2014, 15:00 · Novinky · Autor: Tereza Netoličková

V pražském hotelu Emblem dnes od 11 do 16 hodin probíhá casting na Mercedes-Benz Prague Fashion Weekend. Mezi stovkami modelek a modelů vybírají Lukáš Loskot, Václav Dejčmar a Martin Brát ty, kteří budou od 3. do 7. září 2014 předvádět modely špiček mezi českými designéry pro sezónu jaro/léto 2015.

Casting se koná v hotelovém klubu Mahal, kde už od dopoledne posedávají, převlékají se a čekají první příchozí. "Jsou tu holky a kluci snad ze všech agentur, čeká se fakt dlouho," prozradila nám Eliška z Bohemia Model Management. V salonku se pak jak na běžícím páse střídají modelové a modelky jeden za druhým. "Od jiných castingů se to vůbec neliší, ale aspoň se nezdržovali blbostma - fotka, chůze, book. Ptali se mě jen, jestli jsem šla Teaser."

A zatímco v salonku probíhá vše relativně hladce a klidně, před ním se v dlouhé frontě tísní další a další příchozí, kteří se snaží urvat kousek místa na převléknutí či na trochu prostoru. Střídá se tu jedna tvář za druhou, jak ty známé, tak i nováčci. Někteří dokonce váží cestu do Prahy až z druhého konce republiky. 

Casting probíhá v pátek 29. 8. 2014 až do 16 hodin, vybraní modelové a modelky budou příští týden předvádět nejnovější kolekce v rámci Mercedes-Benz Prague Fashion Weekend 2014.

MBPFW 2014: Karolína Juříková

Vydáno: 29.08.2014, 09:00 · Novinky · Autor: Tereza Netoličková

Karolína Juříková, studentka diplomového ročníku Designu oděvu a obuvi vtrhla do módního světa jako velká voda. Během posledních dvou let sbírá jedno ocenění za druhým a její hvězda stoupá neuvěřitelným tempem vzhůru. 

Po absolvování bakalářského studia pod vedením Liběny Rochové se v roce 2013 talentovaná designérka rozhodla pro stáž v ateliéru Módní tvorby u Pavla Ivančice a následně ve vídeňském ateliéru Bernharda Wilhelma při Universität für angewandte Kunst Wien. Pod jeho vedením vytvořila kolekci na téma iluzionismus, která je plná opticky zajímavých a hravých prvků, umocněných sublimačními tisky.

 

Karolína Juříková je vítězkou soutěže Baťa Bullets a může se pyšnit nominací na Objev roku v rámci Czech Grand Design za rok 2012. Svou tvorbu představila nejen na české půdě, ale například v Antwerpách a Miláně, a vidět ji mohli i ve Vídni na Angewandte show v roce 2013. V loňském roce vytvořila také kolekci obuvi pro Miro Saba.

"Ve své tvorbě zpracovávám soudobá společenská témata, dalšími charakteristickými prvky jsou kontrast a nadsázka," říká o své práci sama návrhářka.

V kolekci pro jaro/léto 2015 experimentuje Karolína Juříková s československým patentem art protis. Látky vznikají ve spolupráci s textilní designérkou Světlanou Kulíškovou. "Nová kolekce bude o každodennosti, momentu pomíjivosti, nových začátcích," uvádí autorka o své linii, k níž připravuje také limitovanou řadu obuvi ve spolurpáci s Marií Petrákovou.

Na Karolínu Juříkovou se na Mercedes-Benz Prague Fashion Weekendu 2014 můžete těšit v pátek 5. září od 16:00 hodin.

Nové tváře H&M

Vydáno: 28.08.2014, 13:52 · Novinky · Autor: Žaneta Menšíková

Mezi nejčerstvější zprávy ze světa slavných patří spolupráce zpěvačky Lady Gaga a zpěváka Tonyho Bennetta, kteří spolu natáčejí album, připravují společné koncerty, ale dotknou se společně i módního světa. Tato dvojice se totiž o vánočním období stane tváří zimní kampaně značky H&M, kterou můžeme údajně očekávat na konci listopadu, kdy bude mít celosvětovou premiéru. Dvojice ví, jak zapůsobit na svou skupinu fanoušků, proto v kampani zazní ukázka z jejich společné práce, zatímco v tisku a na internetových stránkách se budou objevovat fotografie kampaně H&M.

Lady Gaga je známá nejen jako zpěvačka, ale také jako extravagantní módní ikona, která v minulosti šokovala celý svět – například v šatech ušitých z masa. Vynesla ale také velmi vysoké a netradiční boty značky Alexander McQueen a v poslední době byla spojována v módním světě s návrhářkou Donatellou Versace a její značkou Versace. Lady Gaga, která byla velmi extravagantní, se v poslední době vydala trochu mírnějším směrem a oblékla šaty například právě od její přítelkyně a návrhářky Donatelly Versace, v rámci jejíž značky se stala tváří kampaně.

V minulosti se tvářemi kampaní H&M stalo velké množství známých tváří, jako například Beyoncé, Lana del Rey, Gary Oldman, Johnny Depp či Tyra Banks. Tony Bennett je zase oproti zpěvačce konzervativnější a za sebou má již 7. dekátu pěvecké kariéry, během níž získal několik cen Grammy. Vypadá to, že v kampani budou proti sobě zdánlivě dva kontrasty se stejným zaměřením, podle fotografie z focení je však Lady Gaga k nepoznání.

 

Vogue Italia slaví 50. let exkluzivní zářijovou obálkou

Vydáno: 28.08.2014, 09:55 · Novinky · Autor: Tereza Netoličková

Je nepsaným pravidlem, že zářijová vydání módních magazínů jsou nejen těmi největšími a nejočekávanějšími, ale také že jejich obálky tvoří namísto jedné tváře skupina bezchybně vypadajících supermodelek. V letošním roce jsme se už dočkali nejtlustšího vydání Vogue USA s Joan Smalls, Carou Delevingne a Karlie Kloss, které nafotil Mario Testino, Vogue Japan oslavil patnácté výročí se supermodelkami osmdesátých let Claudií Schiffer, Nadjou Auermann, Stephanie Seymour, Lindou Evangelistou a Naomi Campbell od Luigi & Iango a na populární tváře sází i Vogue Korea, na jehož obálce pózují Candice Swanepoel, Joan Smalls, Anja Rubik, Karen Elson a Lily Donaldson

  

Přesto, že každá z nich byla očekávaným počinem a zaplavila internetové stránky, všechny je nyní hravě strčilo do kapsy zářijové vydání Vogue Italia, které k padesátiletému výročí magazínu nemohl nafotit nikdo jiný, než Steven Meisel.

 

Padesát modelek od legent a tváří andílků Victoria's Secret, až po nejčerstvější tváře, které září ve světových kampaních a na přehlídkových molech. Ve Vogue Italia téměř na sto procent najdete alespoň jedno jméno vaší oblíbené modelky, přesto, že některé z es, včetně Gisele Bündchen nebo Cary Delevingne, která v posledních měsících rozšířila své portfolio o působivou řádku kampaní a obálek, chybí.

 

Sezóna ale přeje supermodelkám 80. a 90. let, jako jsou Linda Evangelista nebo Carolyn Murphy, které v zářijovém vydání italské mutace módní bible jen září.

MBPFW 2014: Jindra Jansová

Vydáno: 27.08.2014, 09:00 · Novinky · Autor: Tereza Netoličková

Jindra Jansová se profesně věnuje módě od roku 2012, kdy absolvovala na Vysoké škole uměleckoprůmyslové v Praze v ateliéru módní tvorby a v ateliéru designu oděvu a obuvi. Upozornit na sebe dokázala ale už mnohem dříve, a to například spoluprácí se Simple Concept Store a se značkou Pietro Filipi nebo svými modely inspirovanými moravským folklórem na přehlídce pro nadaci Taťány Kuchařové Krása pomoci. Kromě toho absolvovala také stáž v ateliéru Lotzmann v Lipsku nebo studium na École Supérieure Des Art Appliqué Duperré v Paříži.

 

Směr, jakým se Jindra Jansová v módě ubírá, definovala svou kolekcí Basic, kterou završila studia na VŠUP. Základem jejích kolekcí není líbivost, ale identita, kulturní kořeny a myšlenkový obsah. Návrhářka pracuje se silným názorem, technologií pánské krejčoviny, v dnešní době zapomenutými materiály, tématem domova a českého zařazení. Právě proto její kolekce přitahují především sebevědomé kultivované ženy, vnímající oděv jako prostředek sebevyjádření.

"Nová řada Ivon BVAIA prezentuje ženy, pro které navrhuji - ženy, které vystupují ze škatulky očekávatelného chování," uvádí kolekci na jaro/léto 2015 její autorka "Obdivuji vytříbený vkus, ale ještě více obdivuji, je-li nositel schopen nadhledu a humoru."

Jindra Jansová se v rámci Mercedes-Benz Prague Fashion Weekend představí v neděli 7. září 2014 ve 14:30 hodin. 

V rytme Isabeli Fontana!

Vydáno: 26.08.2014, 15:00 · Novinky · Autor: Miruš Koštál

Brazílska topmodelka Isabeli Fontana, ktorá 4. júla sfúkla na torte tridsiatu prvú sviečku, oslávila svoje narodeniny výnimočným spôsobom. V rytmoch horúcej samby potešila svojich fanúšikov na titulke a v editoriáli augustového vydania talianskeho Vogue. Isabeli sa premenila na vášnivú španielsku ženu, ktorej svet sa točí okolo vzrušujúceho tanca. Na fotografiách zachytil jej silnú osobnosť a ohnivý temperament uznávaný svetový fotograf Steven Meisel.

Isabeli Fontana odštartovala modelingovú kariéru v trinástich rokoch, kedy získala bronzové miesto v národnom finále modelingovej súťaže Elite Model Look Brazília 1996. Zúčastnila sa aj svetového finále, pričom sa jej podarilo prebojovať medzi pätnásť najlepších dievčat z celého sveta. Práve umiestnenie v súťaži jej otvorilo brány do modelingového sveta. O tri roky neskôr sa objavila v katalógu Victoria´s Secret, čo spôsobilo veľký rozruch. Kvôli čomu? Isabeli v tom čase nebola plnoletá. Napriek tomu si ju čoskoro zabookovali veľké módny domy ako Ralph Lauren, Versace, Chanel, Escada, Emporio Armani či Valentino. Isabeli žiarila nielen v celosvetovo úspešných kampaniach a na prehliadkových mólach, ale aj na titulných stránkach módnych magazínov. Elle, Vogue, Harper´s Bazaar, Marie Claire, Numéro či pánsky mesačník Sports Illustrated veľmi ľahko podľahli čaru jej kúzelnej osobnosti.

< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 354 ... Další > 

Doporučujeme

Newsletter

Další články