logo MDLS logo CZTM logo CFC
přihlásit se
Přihlásit přes Facebook

Fashion Shake No. 12

Vydáno: 24.04.2014, 22:50 · Novinky · Autor: Tereza Netoličková

Dvanáctý Fashion Shake, který už tradičně proběhl v La Gallery Novesta ve čtvrtek 24. dubna, tentokrát patřil dvou českým tvůrkyním Janě Minaříkové a Libce Šafr.

O oblibě, kterou si Fashion Shake získal, svědčí především návštěvnost, která je pokaždé velmi vysoká. Tentokrát byl z galerie slyšet smích a rozhovory ještě před oficiálním startem akce, který byl v 18 hodin. Uvnitř panovala neuvěřitelná pohoda, cvakaly blesky foťáků, běžel hovor a nové kousky byly všem pěkně na očích. Samozřejmě nesměly chybět ani samotné návrhářky, které byly v centru pozornosti a mohly se těšit z úspěchu svých děl.

 

Jarní kolekci Jany Minaříkové dominuje modrá barva a krajka. Doplňují ji ale také nude odstíny a černá. Základ je naprosto jednoduchý, zároveň ale elegantní, svěží a s nádechem tradice. Právě krajka je ústředním prvkem celé kolekce. Objevuje se jak na jednoduchých topech, tak například na košilových šatech. 

To Libka Šafr vsadila na opačnou kartu a představila kolekci šperků s motivem lebky v zlatém, černém i bílém provedení v kombinaci s perlami, ale také nezbytné klobouky. 

Krátce po šesté už La Gallery Novesta praskala ve švech a bylo těžké dostat ke štendrům s novými kousky a pořádně si je prohlédnout. Kromě toho však měli přítomní možnost okouknout například i kolekci Zuzany Kubíčkové, která byla do galerie zařazena během předchozího Fashion Shake a také některé ze stálic, včetně bot Novesta či kousků od Jakuba Polanky nebo Lenky Štěpánkové a mnohých dalších.

Leeda S/S 2014

Vydáno: 24.04.2014, 21:40 · Novinky · Autor: Tereza Netoličková

Leeda butik v Bartolomějské ulici jsme navštívili ve čtvrtek 24. dubna krátce po páté hodině, kdy byl otevřen veřejnosti ku příležitosti představení nové kolekce. V tu dobu tu byl ještě naprostý klid, jen přípravy na hosty byly v plném proudu. Chystaly se drinky, dolaďovaly detaily a urovnávaly štendry, aby vše vypadalo dokonale. 

Návrhářka Lucie Kutálková s námi přesto stihla prohodit pár slov, představila šperky a vůně mnichovské návrhářky Saskie Diez, které tu byly vedle nové kolekce k vidění, a mezi tím vším nám v rukou ještě přistály skleničky s vínem.

Protože jsme měli klid, prohlédli jsme si jarní kolekci, která byla hlavním tématem dne, opravdu důkladně. Monochromatická, jednoduchá a s drobnými detaily. To je kolekce Leeda pro Jaro/Léto 2014.  Absolutním základem je jednoduchá barevná paleta, kterou tvoří bílá, černá, béžová, růžová a modrá, které doplňují kontrastní zlaté prvky ve formě pásků či lemů.

Linii tvoří v podstatě basic kousky, jako jsou jednoduché sukně, kalhoty, šaty, trika a blůzy a nechybí ani večerní róby. Dominují oversized střihy, dokonale kloubené s asymetričností. Rovnou siluetu transformují zlaté pásky. Zajímavými detaily jsou mašle, kulaté límce, řasení či detaily z organzy. Převládají nadčasové kousky.

Protože nás toho čekalo ještě opravdu hodně, opustili jsme showroom poměrně brzy a nestihli si tak vychutnat tu pravou atmosféru podobných setkání, zvláště v místech, jako je právě showroom Leeda.

Toms Shoes ve Freshlabels

Vydáno: 24.04.2014, 08:00 · Novinky · Autor: Kateřina Ikráthová

Nová kolekce Toms Shoes byla oficiálně představena 23. dubna v pražském Freshlabels Store. Díky konceptu One for One navíc Toms pošle za každý prodaný pár bot jeden pár někomu, kdo by si ho sám nemohl pořídit. Ve více než 60 oblastech se jich za posledních osm let rozdalo už přes 10 milionů.

Celá událost vypukla kolem šesté hodiny odpolední v Panské ulici. Před stylovým obchodem stály hloučky lidí, kteří se mezi sebou vesele bavili a popíjeli drinky. Uvnitř to žilo ještě víc. Na poměrně malé prostory Freshlabels Store se tu sešel slušný počet blogerů, novinářů, zvědavců a milovníků bot, kteří celou místnost rychle zaplnili.

Po celém obchodě byly Toms systematicky rozložené, aby bylo na první pohled patrné, kvůli čemu sem všichni přišli. Očekáváná kolekce kromě klasických jednobarevných espadrilles představila i háčkované Toms ve stínovaném designu připomínající ombré vzhled, pořádně třpytivé krásky, ale i vyšší boty na klínu s řemínkem nebo jednoduché pánské polobotky s typickým logem na patě.

Akci kromě přátelské party lidí skvěle doplňoval hudební doprovod a různé druhy cideru, tonicu nebo bezinkové limonády, které se chladily v obřích Lego hlavách u pokladen. Každý tam mohl navíc využít počítač a najít si svého favorita rovnou na stránkách e-shopu, aby ukázal, co přesně si chce vyzkoušet. A že se tady zkoušelo o sto šest. Všichni už si chtěli nazout boty, které jsou v Česku v prodeji sice od března, ale ve Freshlabels od 23. dubna. Naším oblíbencem se z toho velkého množství okamžitě staly klasické nazouvací espadrilles jednoduchého stylu v krémové barvě.

Co je na Toms Shoes ale ze všeho nejlepší je bezesporu politika jejich obchodu, které byla věnována celá jedna stěna ve Freshlabels Store plná plakátů, fotek a obří mapy světa. Toms se snaží o to, co je v poslední době čím dál víc populárnější, tedy o propojení businessu a charity. Za každý pár bot, který si zákazník zakoupí, bude darován jeden pár dítěti, které pochází z rozvojových zemí nebo prošlo určitou životní katastrofou a boty si samo nemůže dovolit. Upozorňuje se tím hlavně na nedostatečně rozvinutý systém školství a zdravotnictví. Firma business rozvíjí opravdu solidně, jelikož každým darovaným párem si vlastně dělá reklamu, takže si pak boty kupuje ještě více lidí, a ona může zase více darovat na charitu. A tak pořád dokola. Není tedy náhoda, že se jich od roku 2006 rozdalo už přes 10 milionů!   

K tomu se od 23. dubna můžete s Freshlabels zapojit do soutěže Zanechte stopu, která se inspiruje právě konceptem One for One. Vítězný projekt vyhraje natočení promo videa a osobní koučink.

Celá událost se stala opravdu milým zpestřením středečního večera. Občerstvení, boty, charita. Je potřeba něco dodávat?

Éminence Organics

Vydáno: 23.04.2014, 21:55 · Beauty · Autor: Zuzana Trojanova

Beauty Day Spa Éminence Organics, jež se nachází na Praze 1, každého zaujme již při vstupu do salónu. Usměvavé tváře všech zaměstnankyň v čele s generální manažerkou Martinou Tkačukovou vám navodí krásnou náladu a jejich velmi osobní přístup vám napoví, že při proceduře, na kterou jste objednaná, se budete cítit hýčkána jako královna.

 

Já jsem do beauty day spa dorazila s velkým očekáváním a s touhou po odpočinku. A  zklamaná jsem rozhodně neodcházela, ba naopak. Domů jsem šla s daleko báječnějším zážitkem, než v jaký jsem původně doufala. Hned při příchodu se mě ujala usměvavá a milá kosmetička Katka, nabídla mi občerstvení a požádala mě o vyplnění osobního dotazníku. Když mě pak dovedla do útulné místnosti obložené dřevem, kde zněly jemné tóny písní zpěvačky Norah Jones, věděla jsem, že mému relaxu nestojí již nic v cestě.

 

Na začátek mi Katka popsala, co všechno mě během příštích devadesáti minut čeká, poupravila polohovací lehátko a začaly jsme. Nejprve mi odlíčila a odmastila obličej a dekolt báječně voňavým pleťovým mlékem, jež posléze odstranila nahřátým mokrým ručníkem. Potom následoval peeling, jenž byl tak jemný a příjemný, že moje pokožka se téměř tetelila blahem. Katka mi vysvětlila, že peeling nechá nějakou dobu působit a v mezičase se vrhla na masáž mých lýtek a chodidel. Po 20 minutách, kdy její šikovné prstíky vrátily mým chodidlům život, jsem měla pocit, že bych byla schopná ujít cokoliv i na těch nejvyšších podpatcích. Po masáži jsem na nohy dostala veliké teplé bačkory, aby se krém, jenž Katka použila, měl šanci prohřát. Touto dobou jsem již upadala do nádherného a blaženého polospánku. Když mi Katka opět odstranila zbytky peelingu teplým ručníkem, přišel čas na masku. Měla jsem to štěstí, že jsem jako jedna z prvních zákaznic měla to potěšení vyzkoušet novou masku s obsahem chilli papriček a skořice. Tato maska mě na obličeji nejprve začala lehce „štipkat“ a po pár minutách jsem cítila, jak se mi rozlévá nádherné teplo nejen po obličeji a dekoltu, ale do celé hlavy, krku a ramen. Báječný pocit! Zatímco se mi obličej takto prohříval, Katka se pustila do masáže paží a rukou. Umně se jí podařilo mi nejen rozmasírovat rozbolavělé svaly, ale také mě uspat. Probudilo mě až vědomí, že mám opět na obličeji teplý ručník, jímž mi byly odstraněny zbytky té zázračné masky. Jako předposlední krok mi Katka dala na oči tampónky, které voněly po okurkách, nastavila nade mě lampu a vrhla se na čištění mých pórů. Čištění, jak každý dobře víme, není nic moc extra příjemného, ale je to nezbytné a Katka byla nejenom velmi pečlivá, ale především velmi jemná. Jako poslední krok přišla na řadu zklidňující maska a s ní masáž hlavy a šíje, jež byla tak příjemná, že jsem si musela dávat pozor, abych nezačala nahlas příst jako kotě. Když mi Katka pak masku opět smyla teplým ručníkem a aplikovala konečný krém, cítila jsem se jako znovuzrozená.

 

Celá procedura trvala 90 minut a já měla pocit, že jsem právě strávila týden v Karibiku. Tak báječný pocit a tak široký úsměv mi na tváři umí vykouzlit jen málokdo. Už se nemůžu dočkat další návštěvy a hlavně nové jarní kolekce Arctic Berry Peel & Peptide Illuminating System, která bude k mání od dubna 2014. Tato vzrušující kolekce od kosmetické značky Éminence Organics zavádí inovativní tříkrokovou kůru, jež je velmi podobná výsledku chemického peeling, ovšem bez chemie. Kyseliny se odplavují z povrchu kůže a ve 3 krocích se pleť maximálně očistí, obrousí a samozřejmě následně obnoví. Unikátní účinky této přírodní kůry jsou znatelné do 4 týdnů. Přípravky budou v prodeji pro domácí použití a zároveň budou mít klientky možnost využít procedury v Beauty Day Spa Éminence Organics s  novou inovativní kolekcí na bázi chemického peelingu, avšak tentokrát na organickém principu. Produkty této kolekce budou Arctic Berry Enzyme Exfoliant, Arctic Berry Advanced Peel Activator MA10 (multi kyselina 10%) a Arctic Berry Peptide Radiance Cream.

Tiqe by Petra Balvínová S/S 14

Vydáno: 23.04.2014, 14:22 · Novinky · Autor: Tereza Netoličková

Petra Balvínová, tvořící pod značkou Tiqe, konečně představila novou kolekci pro léto 2014. Je svěží, elegantní a jasně rozpoznatelná. Navíc vůbec poprvé vytvořená z vlastních látek, které si návrhářka nechala vyrobit v Itálii.

Právě látky jsou jedním ze stěžejních znaků linie. Tvoří je dva motivy - ženské pivoňky a hravé lištičky. Jsou vyrobené podle vlastního návrhu na zakázku v Itálii. Voleny byly lehké materiály, jako je bavlna a hedvábí, ideální pro horké letní dny, stejně jako střihy, které jsou velmi vzdušné. 

Kolekci dominuje silueta do A, která se díky pásku snadno transformuje do linie přesýpacích hodin. Letní kolekci tvoří převážně šaty, ale najdeme zde i šortky či blůzy s jasně rozpoznatelným nádechem značky Tiqe by Petra Balvínová.

Linie je v podstatě velice jednoduchá a nadčasová, s několika jedinečnými detaily, kterými jsou například, kromě unikátních látek, zajímavě řešené límce či kapsy šortek. Základem celé kolekce je bílá barva, kterou pak povyšuje právě vzor lištiček a pivoněk.

Barvy v šatníku: Anisa

Vydáno: 23.04.2014, 09:50 · Novinky · Autor: Lucie Tomášková

For English version of this article, please, scroll down.

S každou novou sezónou do našich šatníků přichází nové trendy, nové oblíbené barvy, nové střihy. S každou sezónou máme v oblibě něco jiného, naše skříně se zaplňují nově pořízenými kousky a ten zajímavější střídá starší, který musí ven. Šatníky většiny z nás totiž bohužel nejsou bezedné ani nafukovací. Jednou si pořídíte peplum, kalhoty v odstínu velbloudí srsti, záhy je střídá poloprůhledná košile, džínová bunda nebo cokoliv v barvě burgundy.

A nová sezóna je právě tady. S ní i nové trendy, kombinace a především barvy. Jaro a léto jsou totiž období, která jsou o barvách, především o těch veselých, sytých nebo jinak zraky kolemjdoucích upoutávajících. Jak na jaře a v létě kombinovat a jaké nosit barvy? Kromě inspirace z časopisů, přehlídek a kampaní značek se dá bohatě čerpat i z módních blogů. To je hluboká studnice všemožných nápadů, originálních outfitů, modelů a stylů, které by vám třeba nikdy nepřišly na mysl. Proto jsme se rozhodli trochu zapátrat a ukázat vám pár velmi zajímavých blogerek, jež vám skrze tento článek a především prostřednictvím fotografií mohou ukázat svůj úhel pohledu na současnou módu, vývoj svého stylu a také lásky k módě. A světe div se, na některých aktuálních trendech se dámy shodují. Rozhovory s nimi vám MDLS.cz bude přinášet po celý zbytek dubna.

 

ANISA 
www.anisasojka.com

Když se Anisy zeptáte, odkud pochází, je pro ni taková otázka velmi zvláštní. Dal by se o tom totiž napsat krátký příběh. Anisa je polovičního marockého a polovičního českého původu. Vyrostla v Gambii, kde žila do svých 14 let. Poté se Anisa přestěhovala do Švédska, kde v 18 letech absolvovala střední školu a kde později, ve 22 letech, získala bakalářský titul. V současné době je Anise 23 let a pracuje na dokončení svého magisterského titulu v oboru Fashion Marketing v Londýně.

Aniso, kdy ses zamilovala do módy?

O módu jsem se zajímala tak dlouho, jak si jen pamatuji. Mí rodiče pracují v oblasti módního maloobchodu, takže jsem vyrostla obklopená módou. Jako většina holčiček, i já jsem ráda chodila do maminčina úchvatného šatníku a hodiny si hrála na převlékání. Mí rodiče byli vždy velmi výrazně módní, takže by se dalo říci, že to na mě ulpělo.

Jaké máš oblíbené kousky ve svém šatníku?

V současné době jsem posedlá se všemi svými kalhoty, sukněmi a kraťasy s vysokým pasem. Jelikož nejsem nejvyšší, přijde mi, že díky nim mé nohy vypadají delší, což je perfektní. K tomu, má černo-bílá zavazadlová taška od Céline je naprosto oblíbeným doplňkem; chodí se ke všemu a zkrátka okoření každý outfit.

Spolehlivě mohu říci, že můj osobní styl je bipolární. Modely, které dám dohromady, mohou být kompletně kontrastní, závisející na mé náladě. Někdy se ráda oblékám výstředně, řekněme roztrhané džíny a kabát nadměrné velikosti. Jindy se zase cítím na šik, elegantní outfit, který je úhledný a s čistějšími střihy. Ať je to jakkoliv, domnívám se, že ačkoli mají všechny mé outfity nádech okraje, dalo by se říci, že to je to, co mé modely mají společné.

Jaká je tvá oblíbená barva?

Momentálně jsem posedlá výraznými barvami; zelené, modré, žluté. Mají v sobě tolik života. Musím ale říci, že když jde o kombinování barev pro outfit, má naprosto nejoblíbenější kombinace je černá a bílá.

Co bys doporučila našim čtenářům nosit během jara?

Myslím, outfit celý v bílé barvě je toto jaro skutečně in. Klíčové je nosit jednu barvu, ve stejném nebo v odlišných odstínech. Nejlépe to funguje u kombinace textury, tak jsou odlišné odstíny nápadné. Myslím, že je to senzační trend!


Asking Anisa where she comes from is an intriguing question for her. One would be able to write a short tale about it. Anisa is half Maroccan and half Czech. She grew up in Gambia where she lived until she was 14 years old. Then Anisa moved to Sweden where she graduated from high school at 18 and later completed her Bachelor’s degree at 22. At the moment she is 23 years old and she is working on completing her Master’s in Fashion Marketing in London.

Anisa, when did you first fell in love with fashion?

I have been fond of fashion for as long as I can remember. My parents work within the fashion retail sector so I grew up surrounded by fashion. Like most little girls I would enjoy going into mommy’s glamorous closet and playing dress up for hours on end. My parents were always very distinctly fashionable so you could say that it rubbed off on me.

What are your favourite fashion pieces in your closet?

At the moment I’m obsessed with all my high-waisted trousers, skirts and shorts. As I’m not the tallest of the bunch I feel they make my legs look longer, which is ideal. To add to that my Céline black&white luggage bag is my absolute favourite accessory; it goes with everything and just spices up every outfit.

How would you describe your personal style?

It’s safe to say that my personal style is bipolar. The looks that I put together can be completely contrasting depending on my mood. At times, I like to dress grungy, say with ripped jeans and an oversized coat. On the other hand, I can feel like a chic, elegant outfit that is neat and more clean-cut. Whatever the case, I feel as though all of my outfits have a sense of ‘edge’ to them. You could say that’s what my looks all have in common.

What is your favourite colour?

At the moment I’m obsessing over bold colours; greens, blues, yellows. They have so much life to them. But I’d have to say that when it comes to combining colours for an outfit my ultimate favourite combination is black & white.

What would you recommend our readers to wear during spring?

I think an all-any-colour outfit is really “in” this spring. The key is to wear one colour in the same or different shades. It works best to have a combination of textures so the different shades are visible. I find this a gorgeous trend!

 

Krásna po francúzsky

Vydáno: 23.04.2014, 09:00 · Beauty · Autor: Eliška Pichoňská

Každá makeupová kolekcia, ktorá sa objaví na našich pultoch parfumérií je absolútne lákavým sústom pre každú z nás. No priznajme si, že čakáme kedy to už príde. Nestačí len vidieť obrázky v ženských magazínoch, ale chytiť, ovoňať a vyskúšať je vábivejšie. Keby sa tieto krásne vecičky dali jesť, boli by také francúzske ako povestné makrónky.

Jarné kolekcie francúzskych značiek sú ako vždy svieže, hravé a romantické.

Ponúkam vám výber z niekoľkých inšpirácií na túto sezónu.

Guerlain Meteorites Blossom

Guerlain býval po minulé roky v jarných kolekciách sýtejší a bláznivejší. Tentokrát sa rozhodol zostať veľmi podobne ako Dior ľahší a nositeľnejší. Očné tiene, ktoré vytvoril sú opäť vytvorené absolútne vyriabilne. Použil i veľmi modernú mentolovú farbu, ktorá na prvý pohľad vyzerá ako zelená, ale pri bližšom skúmaní zistíte, že má striebristý nádych a tak sa vlastne hodí každému.

Star produkt

Meteorites bubbles sú krémovo-pudrové líčka v dvoch rozkošných odtieňoch, ktoré sa veľmi ľahučko rozotierajú a dajú líčkam to správne zdravíčko.

Môj tip

Každá z nás potrebuje prejasniť. Vyskúšajte inovované perly. Vyzerajú ako malé farebné cukríky, ktoré dodajú vašej pleti tie správne pigmenty. Pri každom pohybe štetca ucítite omamnú vôňu fialiek.

Christian Dior Trianon

Christian Dior už niekoľko rokov po sebe uvádza kolekciu, v ktorej modeka má namiesto vlasov kyticu nádherných jarných kvetov. Sú nežné, pastelové, hravé a decentné. Nie je v nich nič ostré a vulgárne. Makeup od Diora má byť presne taký. Dievčenský.

Očné tiene, ktoré v tomto prípade uvádzam do pozornosti sú určené v podstate pre všetky dámy.

Jedna z paletiek je jemnejšia akoby s prepudrovanými odtieňmi modrej, žltkastej, striebornej, či ružovej. Druhá z paletiek, odvážnejšia zložená z fialových a sýto ružových odtieňov.

Star produkt

Strieborná kazetka líčidiel do kabelky a krásny darček pre hociktorú ženu.

Môj tip

Uprednostňujem čisté naturálne líčenie očí. Kolekcia krémových tieňov je doplnená svetlým levanduľovým matným odtieňom ,ktorý zvýrazňuje akúkoľvek farbu očí.

Stálosť očného makupu docielite bázou, ktorá tiene fixuje dlhé hodiny.

Clarins Opalescence

Clarins ostáva naďalej nenápadnou, ale istou klasikou. Očné tiene pôsobia veľmi podobne ako u Diora nenápadným dojmom, ale prevedenie je trochu chladnejšie.

Star produkt

Kazetka na rozjasnenie a zároveň zmatnenie pleti s jemným vzorom do kabelky.

Môj tip

Do pozornosti uvádzam najmä krémové líčka, ktoré pôsobia na prvý pohľad veľmi sýto. Ich použitie je multifunkčné. Ak farbu vklepeme prstom na pery, budú pôsobiť prekrvenejšie a zvodnejšie.

Líčka aplikujte nasledovným spôsobm. Usmejte sa, a na miestach, na ktorých vám vzniknú ako ja hovorím také sisľovské líčka, rozotrite trošku farby. Ak sa vám zdá, že je toho trošku viac ako by ste chceli, prepudrujte líčka veľkým štetcom.

Francúzske značky majú spoločných vždy niekoľko čŕt. Zachovávajú eleganciu i v líčení. Udávajú trend ako byť krásnou pri všetkej počestnosti smiley

Líčenie inšpirované jarnými kolekciami má byť minimalistické, ale nie úplne nenápadné. Vyberte si vždy časť tváre, ktorú zvýraznite viac ako tie ostatné. Nezabúdajte, že menej je viac.

 

 

Jourdan Dunn pro Maybelline

Vydáno: 22.04.2014, 10:50 · Novinky · Autor: Tereza Netoličková

Brit­ská modelka Jour­dan Dunn se minulý týden stala novou tváří a amba­sa­dorkou kos­me­tické značky Maybel­line. Při­pojí se tak k tvá­řím, jako jsou Christy Tur­ling­ton nebo Char­lotte Free.

„Je to čest být amba­sa­dorkou tak kul­tovní značky, jsem hrdá, že jsem se stala dívkou Maybel­line a doufám, že to lidé uvidí stejně,” pro­hlá­sila Dunn. „Práce pro tuto značku je jako splněný sen.”

Spo­lu­práci si chválí i prezi­dent Maybel­line Jerome Bruhat: „Vzhled i pozi­tivní energie Jour­dan jsou ide­ální pro značku Maybel­line New York. Ona sku­tečně odráží hodnoty a vizi Maybelline.”

První kampaň s tři­a­dva­ce­ti­le­tou krás­kou se na veřejnosti objeví kon­cem tohoto měsíce. Dunn jako první před­staví pro­slulou řasenku Go Extreme. Její portfo­lio, které zahrnuje například spo­lu­práci s Calvin Klein, Yves Saint Lau­rent či Bur­berry, se tak roz­roste o další beauty kampaň.

Vyzkoušeli jsme: Karl Lagerfeld

Vydáno: 22.04.2014, 09:00 · Novinky · Autor: Kateřina Ikráthová

Černobílé designové duo vůní Karl Lagerfeld se v parfumeriích stalo rychle žhavou novinkou. Tento týden jsme zvolili černý flakon Eau de Toilette Pour Homme. Podle módní ikony se jedná přímo o fashion pro váš nos, která udělá život zase o něco krásnější. Jaká je tedy pánská toaletní voda vytvořená v duchu fougère aromatique?

Název: Karl Lagerfeld Pour Homme
Značka: Karl Lagerfeld
Produkt: toaletní voda
Cena: 100 ml za 2050 Kč
Prodává: FAnn Parfumerie

Katka

Na tohle duo vůni jsem byla hodně zvědavá. Zatímco na dámskou vůni Eau de Parfum Karl Lagerfeld jsem změnila názor hned několikrát, o tom se budu dopodrobna zmiňovat zase jindy, s pánskou Eau de Toilette  to byla láska na první přivonění.

Vůně pro muže je něco, co si vždycky dokonale zapamatuji. Něco, co mě musí okamžitě zaujmout a přitom to nesmí být zbytečně vtíravé. Karl Lagerfeld vše dokonale skloubil. Když jsem se dozvěděla, že se Eau de Toilette opírá hlavně o kořeněné tóny santalového dřeva a ambry, bála jsem se, že půjde o těžkou orientální vůni. Díky levanduli, mandarince, jablku a fialce se ale jedná o svěží věc, která mi zpočátku dost připomínala něco mezi Bottled Night Hugo Boss a Davidoff Cool Water.

Karl Lagerfeld dokázal vytvořit originální, moderní vůni, která se podle mě okamžitě stala nadčasovým kouskem pro každého originálního a osobitého muže. Velkým plusem je navíc výdrž, kdy celý den cítíte příjemnou svěžest a vůni. Karl Lagerfeld Pour Homme jsem si tak zamilovala, že ho občas použiju i sama. Proč taky ne. Jednoduše se o jedná nepřekonatelnou vůni, o které toho určitě ještě hodně uslyšíme.

Vše navíc dotvrzuje i samo balení. Čisté linie i flakon z černého skla zakončený kovovým prstenem dokonale vystihuje samotného Karla a jeho pojetí světa. Že je všechno dokonale propracované do detailů snadno zjistíme při pohledu na víčko. Vyrytý profil Lagerfelda je totiž onou pomyslnou tečkou, co vás přinutí k tomu, že Eau de Toilette prostě musíte mít.

Terka

Karl Lagerfeld tímto voňavým počinem jen stvrdil mou lásku k němu. Z dua vůní jsem absolutně nadšená, i když musím říct, že z dámského kousku o trochu více. Dnes je to ale jen a jen o pánech.

Testovat produkt určený mužům pro mě byla trochu výzva. Nakonec mám ale pocit, že je to mnohem zábavnější, než všechny rtěnky, řasenky i pudry. Kolikrát je totiž mnohem jednodušší vidět, co sluší vašemu okolí. Karl Lagerfeld pour Homme tak sice nejprve skončil na mém zápěstí, ale už v první chvíli jsem věděla, že to není to pravé ořechové. Vůně mi přišla nijaká. Nevýrazná, neosobní, taková, co neurazí, ani nenadchne.

Poté, co jsem ji však cítila na své polovičce, mě opravdu nadchla. Karl Lagerfeld vytvořil naprosto geniální mix mezi nadčasovostí a exkluzivitou, přesně, jak chtěl. Vůně kloubí lehkou svěžest i závan luxusu. Vůně je najednu stranu povědomá, na druhou ale absolutně nová. A to mě baví nejvíc, ta hra mezi líbivostí a jedinečností. Přesto musím říct, že mám u mužů raději o něco intenzivnější a výraznější vůně. Podle reakcí těch, na nichž jsem měla možnost vůni cítit, ji však propadají nejen muži napříč generacemi.

Co jsem si opravdu zamilovala, je flakon. Dokonale vystihující Lagerfelda, jednoduchý, úderný a opravdu krásný. Hranaté tvary v kombinaci s černým sklem a stříbrným prstencem jsou absolutně okouzlující a absolutně Karl Lagerfeld. 

Terry Richardson má nový skandál

Vydáno: 21.04.2014, 18:50 · Novinky · Autor: Zuzana Trojanova

Během víkendu podnítil příspěvek jedné britské modelky na sociální síti další skandál týkající se módního fotografa Terryho Richardsona. Emma Appleton na svém Twitter účtu (který byl od té doby odstraněn) sdílela screenshot údajné Facebookové zprávy, jež obdržela od Richardsona, ve které bylo napsáno, že pokud s ním bude mít sex, mohl by být schopen ji objednat na focení v americkém Vogue. Toto navazuje na obvinění proti Richardsonovi z března tohoto roku, kdy anonymní modelka popsala na síti Reddit rekapitulaci jeho sexuálního útoku na ni.

I když se tato informace objevila během víkendu, obě strany učinily prohlášení ihned. Mluvčí Vogue řekl, „ Poslední práce, jež Terry Richardson dělal pro americký Vogue, byla pro červencové číslo v roce 2010 a nemáme momentálně žádné plány na další spolupráci.“ Richardsonův zástupce okamžitě nereagovat na žádost o komentář, ale sdělil Buzzfeed, „Ta informace je samozřejmě falešná. Terry tuto zprávu neposlal.“

 

Appleton ihned odstranila fotografii a smazala svůj účet na Twitteru. Také vydala prohlášení na Instagramu, že si není jistá, zda pisatelem zprávy byl ve skutečnosti pravý Richardson a že lituje její zveřejnění kvůli reakci, kterou vyvolala. Při prvním pohledu na údajné zprávy je zřejmé, že se dá celkem snadno zfalšovat.  Z rychlého vyhledávání na Facebook vyplývá, že existují desítky mužů a žen pod jménem Terry Richardson. Ale vzhledem k tomu, že modelky přichází celkem často s podobným nařčením je celkem dost možné, že Appletonin příběh by mohl být pravdivý.

Richardson v březnu napsal otevřený dopis Huffington Post ve snaze bránit se proti nejnovějším obviněním, ale skutečnost, že publikace Vogue, stejně jako značky jako H & M a Equinox veřejně oznámily, že nemají v úmyslu s fotografem v budoucnosti pracovat, o něčem zajisté vypovídá.

< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 323 ... Další > 

Doporučujeme

Newsletter

Další články

24.04.2014
Módní látkové rolety

Moderní interiér stíní trendy rolety. Designové látky.

Náplně do tiskáren

Levné náplně do tiskáren, Tonery do tiskáren

Plovoucí podlahy

Jsou moderní, vhodné do všech místností Vašeho domu či bytu

Anglická slovíčka

Online výuka angličtiny hravě a zábavně. Vhodné ke kurzu i samostatně.

Korálky

Vytvořte si originální náramek, či náhrdelník z korálku a budete in.

Staň se modelkou!

Modelingová agentura Bohemia Models hledá nové modelky!