logo MDLS logo CZTM logo CFC
přihlásit se
Přihlásit přes Facebook

Sephora čelí žalobě za diskriminaci

Vydáno: 23.11.2014, 20:00 · Novinky · Autor: Tereza Netoličková

Řetězec parfumerií Sephora čelí obvinění z údajné diskriminace v souvislosti s online marketingovou kampaní, kterou na svých webových stránkách spustila 6. listopadu.

Akce, nabízející dvacetiprocentní slevu na veškerý sortiment, přilákala nečekaně vysoký počet návštěvníků. Kvůli obrovskému tlaku přestaly stránky na několik desítek minut fungovat. Po jejich obnovení byly ale zablokované e-mailové adresy uživatelů asijského a čínského původu.

Žalobci Xiao Xiao, Man Xu, Jiali Chen a Tiantian Zou tvrdí, že společnost deaktivovala jejich účtu z přesvědčení, že všichni čínští, respektive asijští zákazníci zneužívají diskontní prodej, aby se ve velkém zapojili a následně zboží znova prodávali.

Sephora, která je ve vlastnictví LVHM, se k obvinění vyjádřila takto: „Tato žaloba významně zkresluje fakta o celé věci. Událost budeme bránit před soudem. Mezi ostatními body chceme zdůraznit, že dočasným blokem byli ovlivněni klienti z celého světa. Blok byl nutný za účelem obnovení funkčnosti našich stránek během propagační akce.“

 

Nejdražší podprsenky světa

Vydáno: 22.11.2014, 11:00 · Novinky · Autor: Žaneta Menšíková

Victoria’s Secret se pro letošní show, která se uskuteční v Londýně, rozhodla pro velké změny. Oznámila totiž, že se tentokrát nemáme těšit jen na jednu Fantasy Bra, ale rovnou dvě. Fantasy Bra, podprsenky, které jsou pokladeny drobných mozaikami drahých kamenů, jsou nejvýraznějšími a také nejdražšími kousky každé této přehlídky. V letošním roce skvosty obléknou Adriana Lima a Alessandra Ambrosio. Bude to zároveň úplně poprvé, co se Victoria’s Secret Show 2014 uskuteční v Londýně.

Obě modelky však nejsou žádnými nováčky – v rámci značky se objevují v reklamních kampaních, patří mezi andílky Victoria’s Secret a rovněž měly v minulosti tu čest předvést kousky z minulých Fantasy Bras - Adriana v roce 2008 a 2010, Alessandra v roce 2012. Překrásné podprsenky, které byly vytvořeny jako zrcadlový obraz inspirovaný orientem, navrhl Pascal Mouawad a nechal je poklást diamanty, safíry a rubíny. Každý z kousků dosahuje ceny 2 miliony dolarů, zahrnuje v sobě okolo 16 tisíc kousků drahokamů, 18 - karátové zlato a ruční práci, která vyžadovala více než 1380 hodin.

,,Slovy ani nemohu vyjádřit nadšení, které jsem měla, když mi zatelefonovali, že na sobě budu mít tuto podprsenku. Je to sen každé modelky obléknout si Victoria’s Secret Fantasy Bra, takže když vás vyberou, je velmi důležité ji předvést s elegancí a entusiasmem,‘‘ řekla Alessandra. Adriana se přidává: ,,Tento rok bude velmi zvláštní, protože Fantasy Bra budou mít dvě modelky a jedna z nich je má dobrá kamarádka. Jsem velmi nadšená. Je úžasné sdílet tak velkou poctu se skvělou kamarádkou.‘‘ Zajímavostí je také fakt, že obě vybrané modelky jsou maminkami více než jednoho dítěte, Přesto dokáží tvrdě pracovat na svých dokonalých postavách: ,,Vzhledem k našim časovým rozvrhům nemáme s Adrianou moc času si popovídat. Proto si teď užívám tu chvíli, kdy si můžeme jen tak pokecat, pobavit se o dětech a o společných přátelích,‘‘ řekla Alessandra, přičemž Adriana dodává: ,,Alessandra a já si vždy užijeme spoustu legrace. Pod vším tím make-upem a upravenými vlasy jsme jen praštěné holky z Brazílie, které se rády baví a smějí.‘‘

Přehlídka se zpravidla koná v New Yorku, letos se však novým místem stává již zmíněný Londýn: ,,Jsem nadšená, že letíme do Londýna. Přehlídky jsou vždy obrovská zábava a lidé tam nám dají novou zkušenost,‘‘ vyjádřila se Adriana. ,,Ano. Bude to jako školní výlet andílků,‘‘ dodala se smíchem Alessandra.

Přehlídka se uskuteční 9. prosince a bude k vidění online na CBS. 

Louis Vuitton otevřel v Praze nový butik

Vydáno: 21.11.2014, 17:00 · Novinky · Autor: Tereza Netoličková

Louis Vuitton otevřel 20. listopadu 2014 v Praze zrekonstruovaný obchod. Slavnostního otevření se zúčastnil Michael Burke, prezident a CEO společnosti Louis Vuitton.

Maison otevřel své dveře veřejnosti na nové prestižní adrese Pařížská 3 – zůstává tedy na stejné třídě, která je jeho pražským domovem již téměř dvacet let, od roku 1998. Móda zde sdílí prostor a pozornost s unikátním savoir-faire. Vůbec poprvé se v pražském obchodě zákazníci mohou setkat s dámskými a pánskými ready-to-wear kolekcemi. 

„Praha je trh, kterému Louis Vuitton hodně věří. Nový značkový obchod v jedinečné lokalitě je zcela v duchu nové etapy, na níž se značka vydává. Praha se stala živou metropolí a  proto musíme i nadále nabízet svým zákazníkům jedinečné služby a zážitky při nakupování. Chceme být těmi, kdo v tomto krásném městě v oblasti ready-to-wear určují styl,“ komentuje Michael Burke, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Louis Vuitton.

Po 12 měsících rekonstrukce představil nový obchod, který zachovává historickou neo-barokní fasádu, svět značky Louis Vuitton v pojetí jejích architektů.

Přízemí obchodu je zasvěceno cestování, dámskému koženému zboží, hodinkám a psacím potřebám; toto oddělení plynule přechází do nabídky textilních produktů v průchozí chodbě. 

V prostoru schodiště visí osm děl francouzského umělce Lionela Esteve, které prostoru dodávají barevnost a pohyb. Celý prostor se kresbami proměnil ve venkovskou fresku inspirovanou květinovými motivy a vitráží oken. 

První podlaží přivítalo pánské kolekce obuvi, koženého zboží, doplňků a ready-to-wear a druhé podlaží patří dámským kolekcím. Tento velmi žensky pojatý prostor vyhrazený pro ready-to-wear kolekce, boty a kabelky byl pojat v harmonii béžových a bílých odstínů, která navozuje atmosféru elegantního městského bytu.

Kromě dámských a pánských kolekcí ready-to-wear byla zákazníkum představena kolekce pro podzim a zimu a take první kolekce Cruise navržena Nicolasem Ghesquièrem pro Louis Vuitton. Po uvedení jeho první kolekce v Cour Carree v Louvru a následném představeni kolekce Cruise v Monte Carlu, přichází konečně Louis Vuitton dámska ready-to-wear do České republiky. Tato nadčasová a moderní kolekce, jejímž tématem je transformace oblečení, nabízí funkční šatník složený z pohodlných kousků v nové siluetě a z nejnovějších materiálů v kombinaci s pečlivým ručním zpracováním.

U příležitosti otevření nového pražského obchodu vytvořil Louis Vuitton speciální limitovanou edici 70 kusů šátků Monogram, jehož vzor je inspirován kolekcí Cruise 2015 navrženou kreativním ředitelem Nicolasem Ghesquirem.

LOUIS VUITTON V ČESKÉ REPUBLICE

1854 Louis Vuitton zakládá rodinný podnik a otevírá svůj první obchod v Paříži

1888 Vznik plátna Damier s nápisem L. Vuitton, marque depose

1896 Vznik plátna Monogram, které navrhl Georges Vuitton jako reakci na časté plagiátory motivů 

1987 Louis Vuitton a Moët Hennessy se spojují a vzniká LVMH, největší skupina na poli luxusního 

1998 Louis Vuitton otevírá značkový obchod v Praze – první ve střední a východní Evropě

2006 Obchod se stěhuje na adresu Pařížská 13

2013 Nicolas Ghesquière jmenován uměleckým ředitelem pro dámské kolekce značky

2014 První ready-to-wear kolekce navržená Nicolasem Ghesquièrem 
        Dámská kolekce Cruise debutuje v Monaku
        
Monogram slaví: 6 ikonoklastů dostalo příležitost a volnou ruku vytvořit umělecké dílo na počest legendárního               plátna Monogram 
        Pražský obchod se stěhuje na adresu Pařížská 3 a představuje dámské a pánské kolekce 
        
Otevření Fondation Louis Vuitton

Pirelli 2015 odkrývá fotografie

Vydáno: 21.11.2014, 10:00 · Novinky · Autor: Žaneta Menšíková

Nejznámější kalendář Pirelli konečně odtajnil fotografie, které se na jeho stránkách objeví v roce 2015. Již 42. vydání kalendáře, které každým rokem vybírá ty nejkrásnější a nejznámější modelky, se jmenuje Calendar Girls 2015 a jeho tématem je latex a fetiš. 12 vybraných modelek, mezi které patří Gigi Hadid, Candice Huffine, Carolyn Murphy, Cameron Russell, Isabeli Fontana, Adriana Lima, Raquel Zimmermann, Karen Elson, Joan Smalls, Natalia Vodianova, Sasha Luss a Anna Ewers, se na jeho stránkách objeví spoře oděné či dokonce nahé. Fotografie nafotil Steven Meisel, latexového stylingu s erotickým nábojem se ujala Carine Roitfeld a make-up měla na starosti světoznámá vizážistka Pat McGrath.

Letošní latexové téma bylo skvěle vybráno už z důvodu, že tento kalendář je nápadem firmy vyrábějící pneumatiky. Každá z fotografií v sobě zahrnuje postavy z běžného života, které jsou ale oděné o trochu méně. Na fotkách tak můžeme spatřit kovbojku v podání Isabeli Fontana, námořnici v roli Sashy Luss, i boxerku v ringu, kterou ztvárnila Joan Smalls.

,,Podle mého názoru jsou v kalendáři klíčové estetické modely dneška. Představují stereotypy, které móda a hvězdný systém před nás dává,‘‘ řekl fotograf. I když je nahota a odhalená kůže hlavním prvkem těchto kalendářů, není to vše: ,,Nechtěl jsem udělat koncepční kalendář nebo odkaz k nějakému místu, ale raději jsem vytvořil 12 snímků, na kterých se objevují ženy v celé své smyslnosti a jsou protagonistkami dvanácti různých a velmi rozdílných obrazů.‘‘ Stylistika Carine Roitfeld dodává: ,,Někdy je více módní ukázat trošku více módy než je nahotu,‘‘ přičemž objasňuje, proč se některé modelky neodhalily více či stejně než jiné. Kalendář každým rokem fotí jiný fotograf, je tak dán prostor dalším a dalším umělcům. Kromě letošního Stevena Meisela se na stránkách kalendáře objevily fotografie Petera Lindbergha, Patricka Demarchelier a Karla Lagerfelda.

Dalším z neobvyklých bodů tohoto kalendáře je také to, že se na jeho stránkách poprvé objevuje modelka kypřejších tvarů.  Plus size modelka Candice Huffine je ze spolupráce nadšená: ,,Moje přítomnost na této scéně, nejvíc okouzlující na světě, je důkazem, že se věci mění.‘‘ Carine Roitfeld se k modelce vyjádřila také: ,,Osobně se mi vždy líbily urostlejší modelky, které často ukážou, že jsou mnohem více v pohodě se svým tělem, než ty běžné. To je přesně důvod, proč se mi líbí. Krása obývá různé světy a různé představy krásy.‘‘

Prohlédněte si tedy jednotlivé zástupkyně všech měsíců v roce.

Leden - Adriana Lima

Únor - Natalia Vodianova

Březen - Joan Smalls

Duben - Candice Huffine

Květen - Carolyn Murphy

Červen - Anna Ewers

Červenec - Cameron Russel

Srpen - Sasha Luss

Září - Karel Elson

Říjen - Isabeli Fontana

Listopad - Gigi Hadid

Prosinec - Raquel Zimmermann

Gemma Ward pro Vogue

Vydáno: 20.11.2014, 15:00 · Novinky · Autor: Žaneta Menšíková

Gemma Ward se navrátila do módní scény a celý svět modelingu se stále nemůže z toho překvapení dostat. Ačkoliv by mohla být modelka již dávno v modelingovém důchodu, její panenkovský mladistvý vzhled jí pomáhá v modelingu nadále zůstat. Od přehlídky Prada jaro léto 2015 uběhlo již několik týdnů, o modelce se ale stále mluví ve spojení s comebackem. Jedním z výraznějších kroků modelky je v těchto dnech obálka australského Vogue, které slaví 55. výročí vzniku. Po USA, Velké Británii a Francii je australské Vogue čtvrté nejstarší na světě.

Éterická tvář Gemmy Ward se objevuje nejen na obálce, ale také ve stejně tematizovaném editorialu. Fotografie byly inspirovány cestou do vesmíru a na grafické části snímků spolupracovala fotografka Emma Summerton s Animal Logic, kteří pracovali na vizuálních efektech pro filmy Happy Feet, The Great Gatsby a The Lego Movie. Gemma se se svým vzhledem k tomuto tématu perfektně hodí, pro některé však byly fotografie zklamáním. Ačkoliv komentáře fanoušků modelky slouží v její prospěch, pozadí vesmírné lodi některým připomíná pračku, pro jiné jsou fotografie příliš modré, jiným se nelíbí velký zásah photoshopu, který Gemma nepotřebuje. Přesto však jsou někteří, podle kterých by přesně takto měl vysoce módní časopis vypadat.

Uvnitř časopisu pro prosince 2014 se skrývají nejen fotografie, ale také rozhovor, který si vzala na starost modelčina sestra a zároveň spisovatelka Sophie Ward. Z odpovědí se čtenáři mohou dozvědět, jaké to bylo navrátit se do modelingu, jaké pocity zažívá modelka jako matka a jakou očekává budoucnost: ,,Plánuju pokračovat v práci, rozvíjet své tvůrčí schopnosti a svou rodinu. Vidím velmi zářivou budoucnost naplněnou rodinou, přáteli, módo,  filmem a zábavou.‘‘

Brno – Moravský Manchester. 250 let metropole textilního průmyslu

Vydáno: 20.11.2014, 10:00 · Novinky · Autor: Tereza Netoličková

Od konce 18. století patřilo Brno k nejvýznamnějším centrům výroby textilu v rámci rakouské monarchie. Proslulo zejména výrobou kvalitních vlněných látek, které se v 19. století vyvážely nejen do evropských zemí, ale zejména do Severní a Jižní Ameriky.

 

                dámský kabátek, Brno, 90. léta 19. století, vl. sukno, persiánový límec                             frak, Brno, kol. 1905, vl. Sukno

Vlna byla nejrozšířenější surovinou na oděvní látky až do poloviny 20. století. Svrchní oděv z čistě vlněné tkaniny, který dnes najdeme pouze v zakázkovém krejčovství nebo prodejnách s luxusní konfekcí, byl běžnou součástí šatníku. Hrubé vlněné tkaniny - lodeny, sukna – byly od pradávna nejlepší ochrannou vrstvou proti zimě. Zpracovávání vlny kvetlo od středověku v západní části dnešního Německa, Belgii a Nizozemí, nejlepší kvalitu pak měla sukna z Anglie. První brněnská manufaktura a po ní i většina dalších vyráběly v naprosté většině jemná sukna, lehčí a měkčí než původní domácí hrubá sukna. Kromě výroby jemných suken po nizozemském způsobu (továrna Johanna Heinricha Offermanna, která sídlila přibližně v místech dnešního OD Tesco, jich vyráběla 18 druhů) se v Brně pokoušely státní úřady zavést také výrobu plyšů a felby (lesklý plyš s dlouhým vlasem). 

Inez Tuschnerová, Kompozice, Brno (Vlněna - závod 02), 1972, art-protis, Moravská galerie v Brně

Valchováním a následnou úpravou se ze sukna se zplstěným povrchem stává téměř nezničitelná látka. Byla to cenná vlastnost, protože svrchní kabáty a zimníky se běžně dědily z generace na generaci. Sukna nejen neměla vzory, také jejich barevnost se omezovala na černou, modrou a červenou. Vlněné látky s dezénem měnící se každou sezónu podle aktuální módy byly až do první třetiny 19. století neznámou věcí. Z Francie se rozšířila móda jednoduchého pánského oděvu, který položil základy budoucího střízlivého obleku (kabát, vesta, kalhoty). Kvalitní vlněné látky se pro dobře padnoucí a perfektně střižený frak, redingot nebo spenser, staly nepostradatelné. Dandyovský styl pronikající do všech zemí Evropy vyvolal u mužů velkou péči o svůj dokonalý oděv. Od 30. let 19. století stoupala obliba kostkovaných látek u dámských i pánských oděvů, brněnští vlnaři museli umět pružně reagovat na výkyvy náklonnosti zákazníků k anglické nebo francouzské módě. Tmavší jednobarevné redingoty a pláště se kombinovali s módními pruhovanými a károvanými látkami na kalhotách a vestách. Aby mohli rychle uspokojit poptávku po těchto módních látkách, nechali bratři Johann Heinrich a Karl Offermann instalovat do své továrny Jacquardův stav, zařízení, které díky děrným kartám umožňuje vytvářet i ty nejsložitější vzory. Módními lehkými vzorovanými látkami ovládaly brněnští vlnaři po řadu let vídeňský trh.
Po krizi vyvolané velkým nedostatkem surovin za 1. sv. války, ale i v prvních letech po vzniku Československa, se řada předních vlnařů zaměřila na výrobu kvalitních oblekových látek. Elegance meziválečné doby si žádala látky z česané příze na fraky a smokingy, prvotřídní dámské šatovky, měkké kašmíry, velury na dámské pláště, plyše a krymry, imitující jehněčí kožešinu, zimníky a potahy na kožichy, ale také sportovní úplety. Kromě zavedených německých a židovských firem se v tomto směru prosadily také čeští vlnaři Jan Hošek, Václav Klein nebo Ivan Pánek, kteří své zboží exportovali do řady evropských zemí, zájem o jejich zboží měli i zákazníci ze severní Ameriky, Austrálie a Jižní Afriky. 

 

dám. kabát, OP Prostějov, 1987, vl. Flauš                                              dám. kabát, OP Prostějov, 1987, vl. Cibelín 

Léta 1924 – 1929 byla v období mezi oběma válkami dobu největšího rozkvětu brněnského vlnařství. Např. firma Neumark (později část n. p. Vlněna, závod 01) v této době značně investovala do budování nových továrních budov, strojů a zařízení. V rámci ČSR prodávala vlněné látky prostějovským konfekčním závodům Nehera a Rolný a všem významnějším pražským závodům, obuvnické textilie Baťovým závodům ve Zlíně, pronikla na trhy v Liberci, Karlových Varech, ale také do řady evropských a  amerických zemí, přičemž největší zakázky měla od rakouských a maďarských firem. Nejlepší zboží bylo určeno na export. Látky se pečlivě na hladko postřihovaly, opalovaly a hydraulicky lisovaly, aby se docílilo větší hladkosti a příjemného vzhledu. Na takové prvotřídní zboží se často nažehlovala značka „Made in England“ a tímto falešným označením se klamali zákazníci nejen v zahraničí, ale část zboží se vracela zpět na domácí trh. Klientela luxusních krejčovských salonů si tak v mnohých případech nechávala šít obleky z „anglických“ látek z Brna.

Model Calvin Klein pro kolekci podzim/zima 2011/2012, látka art-protis - Světlana Kulíšková-Ruggiero, Studio Dyloan, Milán, foto Calvin Klein

Kromě soukenných oděvů z přelomu 19. a 20. století uvidí návštěvník výstavy také vojenské uniformy (na produkci suken pro stejnokroje se některé brněnské firmy přímo specializovaly) a příklady elegance první republiky. Atraktivní budou také oděvy z látek, které pochází ze znárodněných podniků Vlněna a Mosilana. Národní podnik Vlněna ještě do počátku 50. let vyráběl všechny druhy vlnařských tkanin pro svrchní odívání od lehkých dámských šatovek po tkaniny na zimní pláště, postupně ale omezil produkci hrubých látek, stejnokrojů a hubertusů ve prospěch jemných šatovek a zejména látek z česané příze na pánské obleky a dámské pláště. Od 70. let se zvýšil tlak na zrychlení tempa chemizace vlnařského průmyslu. Původně kvalitní vlněné látky tak v polovině 80. let nahradily textilie, kde více než polovinu materiálu tvořila umělá vlákna (signifikantní je pro tuto dobu zejména tesil). Mosilana výrobu zaměřila převážně na pánské oblekové a dámské kostýmové tkaniny z česané příze. Zárukou vysoké kvality vlněných látek, které se do velké míry exportovaly přes podnik zahraničního obchodu Centrotex na Západ, bylo oprávnění k používání mezinárodní značky „Woolmark“ pro tkaniny ze 100% střižní vlny. V základní kolekci se udržely klasické typy vlněných látek – flanely, gabardény, freska, panama, fil a fil aj., ale také látky s příměsí chemických vláken. Koncem 80. let se v tehdejším Československu znovu začaly propagovat oděvy z kvalitních přírodních vláken. Z vlněné příze se měla šít luxusní konfekce, která by obohatila nabídku na omezeném vnitřním trhu. Dobové propagační materiály látek s visačkou „Woolmark“ chtěly tímto luxusním sortimentem a používanou terminologií vnést do socialistické šedi zdání něčeho výjimečného, co by připomínalo dávnou meziválečnou eleganci: objevují se obleky z česaných přízí se vzory fil a fil, kaviár, paví očko, esterházy, pepito nebo tatrsal, i klasické druhy mykaných tkanin - homespuny, ševioty, šetlendy a tvídy.

Karolína Juříková, model z kolekce jaro/léto 2015, art-protis

Sláva brněnského textilního průmyslu je dnes bohužel minulostí. Nová Mosilana je v současnosti jedinou významnou brněnskou textilní továrnou, byť se její přímá vazba na Brno stala zahraničními vlastníky a spojením s globálním koncernem problematickou. Přesto zůstává jediným pokračovatelem tradice brněnské výroby kvalitních vlněných látek. Velmi zajímavým příspěvkem do současné módy je paradoxně technika netkané textilie rozvíjená ve Vlněně, původně zamýšlená jako závěsná dekorace nebo tapeta. Jde o art-protis, dodnes vnímanou jako typický artefakt doby socialismu, jíž se dodnes nepodařilo v očích mnohých zbavit nádechu pokleslosti. Experimenty s touto technikou v posledním desetiletí dokazují, že má i dnes svůj potenciál a může oslovit nejmladší generaci designérů. Na výstavě představíme jednak výsledky dlouholeté práce s art-protisem Světlany Kulíškové-Ruggiero, která v milánském Studio Dyloan použila tuto techniku jako oděvní látku. Zájem o její experimenty projevila řada prestižních návrhářů (Jil Sander, Marc Jakobs, Prada). Calvin Klein použil její látku art-protis v kolekci podzim-zima 2011/2012, z níž navrhl minimalistické šaty. Na tyto zkušenosti navázala Karolína Juříková z ateliéru Liběny Rochové na UMPRUM, která na letošním Mercedes Benz Prague Fashion Weekendu a Designbloku prezentovala celou kolekci oděvů z art-protisu pro sezónu jaro/léto 2015, jejíž část rovněž představíme na výstavě Brno – moravský Manchester.

 

Text: Andrea Březinová, kurátorka výstavy

 

Pozvánka: FABRIQUE Fashion Show

Vydáno: 19.11.2014, 19:00 · Novinky · Autor: Tereza Netoličková

Jste milovníci kvalitního oblečení a nedáte dopustit na zlaté české ručičky? Přepadá vás podzimní melancholie a rádi byste zavzpomínali na prosluněné letní dny? Nebo máte jednoduše rádi módu a chcete si vychutnat příjemný večer? Pokud aspoň na jednu z těchto věcí odpovíte kladně, nenechte si ujít tuhle akci!

Dne 20. 11. v 18,00 se otevřou brány brněnské Industry a vpustí vás do světa originální módy. Můžete se těšit na módní přehlídku tří českých návrhářů, fashion pop­up stánky, divokou after party, tematický doprovodný program a představení nově vznikající šicí dílny Cut & Sew. Kdo všechno se bude starat o to, aby výsledek lahodil vašemu oku?

Představí se vám mladá návrhářka Michaela Mathonová se svou dámskou kolekcí plnou rozdováděných proužků, zářivě červené barvy a námořnické modři. Molo se na chvíli promění v Azurové pobřeží a vy zapomenete, že venku za okny se začíná pomalu, ale jistě, o slovo hlásit zima. Třešničkou na dortu budou minimalistické šperky od Yo_Soy zdobící krk a ouška modelek. Po krásných dívkách přijdou na scénu atraktivní muži. Přehlídka pánských plavek od Petra Kaloudy zahraje tentokrát na struny dámského publika. Svalnatí gentlemani rozhodně atmosféru retra nenaruší. Dámská kolekce samozřejmě nemůže scházet. Jako poslední se na molu objeví šaty z oblíbené brněnské šatotéky RE:PARÁDY. Očekávejte šaty a sukně ve stylu 50. let ­ ženské a roztančené. Pokud se také vezete na vlně swingu a vintage stylu, která zachvátila svět, neváhejte navštívit i jejich pop­up stánek. Nebudete litovat. Krom krásného oblečení u nich najdete i kouzelná repasovaná kola Reparada Bikes.

O to, aby byly modelky nejkrásnější, se postarají vizážisti a kadeřníci ze Salonu MIA, který se nachází na Palackého třídě 45. Budou mít na starost vizáž všech účinkujících ­ takže pokud zatoužíte, aby vás hýčkali úplně stejně jako nás, navštivte je v backstage a odcizte jim navštívenku.

Celou akcí vás bude provázet roztomilý moderátor. A Míša Mathonová vám, krom své tvorby, během live performance ukáže, jak vzniká takový poctivě ušitý kousek vašeho šatníku. Po přehlídkách bude následovat dražba vybraných modelů. Výtěžek z ní a současně z celé akce poputuje na vytvoření dílny Cut & Sew v Industře. O co jde? Připravujeme šicí a pletací dílnu pro lidi z oboru, začínající návrháře, amatéry a nadšence... Prostě pro všechny, co s chutí zasednout k šicímu stroji a něco si "spíchnou". Víc se dozvíte na místě a samozřejmě budete mít možnost celý projekt podpořit. A až se dostatek nobdivujete módy, nachystali jsme pro vás hudební smršť, kterou má na starost DJane Ollie. Bude se tancovat až do rána, takže vylaďte k vašemu outfitu dost pohodlnou obuv.

Těšíte se? Tak na co čekáte? Vyražte si pro lístky do Salonu MIA, RE:PARÁDY nebo Industra coffee. Kapacita je omezená a vy víte, že si to nechcete nechat ujít. Cena vstupenky v předprodeji je příjemných 100,­ a na místě 120,­. Otevřete diář, poznamenejte si 20. 11. 2014, Industra na Masné 9 a začněte se těšit!

Ať žijí ledvinky ODIVI

Vydáno: 19.11.2014, 09:00 · Novinky · Autor: Tereza Netoličková

Asi všichni si vzpomeneme na dobu, kdy bez ledvinky, plísňových kalhot a zastrčeného trika zkrátka nešlo jít ven. Ano byla to krásná osmdesátá léta. Jelikož se ale trendy v módě po delších či kratších časových úsecích často vracejí, máme tyto kousky opět na pultech módních řetězců. Plísňáky to stihly už o něco dříve, nyní znovu přicházejí ledvinky. Myslíte si, že je to nemožné nebo snad nevkusné? Omyl! Stačí projet pár zahraničních webů a uvidíte je na všech módních ikonách od SJP přes Rihannu až po Caru Delevigne. Ledvinky však nechybí ani v Čechách – do své kolekce je už na jaře zařadila Iva Burkertová aka ODIVI.

ODIVI ledvinku předvedla už na jaře letošního roku a nevynechala ji ani ve své kolekci ESSENTIALS A/W 2014. Nadčasová kožená ledvinka ve třech barvách – černé, hnědé a bílé slouží nejen jako módní doplněk, ale i jako praktický náhradník klasické kabelky. Ledvinka je zcela hladká a vychází z tvaru kruhu. Jediným jejím výraznějším prvkem je stříbrný zip, který se nachází v její horní polovině a vytlačené logo značky ODIVI. Pokud se na ledvinky pořád koukáte trošku skrz prsty, pak vězte, že jsou nejen aktuálním hitem číslo jedna, ale mají i ryze praktické využití. Vejde se do nich peněženka, telefon i lesk na rty a oproti crossbody kabelkám mají tu výhodu, že se nemusíte bát o jejich obsah. Máte je totiž pořád na sobě a pod kontrolou.

Showroom: Plzeňská 33, Praha 5

www.odivi.cz

Kendall Jenner tváří Estée Lauder

Vydáno: 18.11.2014, 09:00 · Beauty · Autor: Tereza Netoličková

Kendall se objeví jako nová tvář značky v digitální, televizní a tištěné reklamní kampani. Brunetka, která poprvé přišla do styku s médii jako nevlastní sestra slavné Kim Kardashian v reality show Keeping Up With Tha Kardashians, je nyní nastupující hvězdou současné generace a naprostá mediální bomba.

Jen na sociálních sítích, jako je Instagram, Twitter a Facebook, ji sleduje přes třicet milionů fanoušků. Je označována jako jednička mezi těmi, jejichž sláva tkví právě na těchto platformách. Očekává se tedy, že mimo jiné bude i aktivním hráčem, co se týče sociálních sítí značky Estée Lauder.

"V době, kdy se spojuje svět vysoké módy se zábavou a sociálními médii, je Kendall je moderní kráska, která reprezentuje novou generaci žen, které žijí, dýchají a sdílejí krásu, módu a život dvacet čtyři hodin denně, sedm dní v týdnu, podle svých vlastních pravidel a vizuálně přitažlivou cestou," říká Jane Hertzmark Hudis, prezidentka Estée Lauder. "Jsme poctěni, že můžeme prostřednictvím její image, hlasu, energii a nevšední síle v sociálních médiích, prezentovat Estée Lauder milionům mladých žen po celém světě."

Kendall si svůj módní debut odbyla v únoru na přehlídce Marca Jacobse pro podzim/zimu 2014. To spustilo neuvěřitelnou lavinu. Mladá dívka se krátce na to objevila na Haute Couture přehlídce značky Chanel a jako tvář kampaně Givenchy pro podzim/zimu 2014.

"Je to sen reprezentovat tak ikonickou kosmetickou firmu. Zjistila jsem to během týdne módy v Paříži, když jsem se v zákulisí připravovala na přehlídku. Bylo pro mě těžké udržet to jako tajemství. Jsem nadšená, že už to nyní můžu sdílet s ostatními, a že jsem součástí Estée Lauder," přiznává sama nová tvář značky.

Kendall Jenner už nyní pracuje s těmi nejvlivnějšími osobnostmi módního průmyslu, jakými jsou třeba fotografové Patrick Demarchelier, duo Mert & Marcus, Mario Sorrenti nebo Mikael Janssen. Objevila se v magazínech Love, Vogue Paris, W a nebo v osmistránkovém editorialu magazínu Interview.

Milovník hudby z Lotyšska: Arnis Cielava

Vydáno: 17.11.2014, 12:00 · Models · Autor: Miruš Koštál

V jeden prázdninový podvečer sa bláznil na tanečnom parkete a nechal sa unášať atmosférou na letnom festivale. Práve tam ho oslovil scout, ktorý sa ho spýtal: ,,Nechcel by si sa stať modelom?" Práve táto osudová otázka spôsobila, že svoj život musel rozdeliť na dve časti: modeling a hudbu. Arnis totiž hrá na piáne a saxofóne, a ak by nestál v žiari reflektorov, určite by lámal srdcia v lotyšskej chlapčenskej skupine.  Dievčatá, nezúfajte. Môžete mu založiť fanclub aj na facebooku.

Ako vyzerali modelingové začiatky tohto modrookého severana? Na začiatku tohto roku v januári sa počas Men Fashion Weeku Jeseň/Zima 2014/2015 predviedol v modeloch od Burberry (Londýn) a Daniele Alessandrini (Miláno). Na nové modelingové ucho celkom úspech, čo poviete? Arnis v dobre odštartovanej kariére pokračoval aj počas nasledujúcej sezóny, Jar/Leto 2015. V Londýne sa predviedol na móle v značkách MAN - Nicomede Talavera, J.W.Anderson Burberry Prorsum. Práve v modeli poslednej zmieňovanej značky zažiaril v jasnožltých farbách, čím do sychravého Londýna priniesol kúsok svetla a tepla. V Miláne sa počas prehliadky pre Ermenegildo Zegna zmenil na elegána v čiernom saku a krátkych tmavých prúžkovaných nohaviciach. Na ďalšej prehliadke, pre Costume National Men, vynikli jeho nebesky modré oči v kombinácii s košeľou a nohavicami tej istej farby. Arnis nepúta pozornosť len v pochmúrnych a výrazných farbách, ale aj v nevinnej bielej. Módne domy Andrea Pompilio a Neil Barrett ho obliekli práve do tejto nadčasovej farby. A potom si Arnisa ,,uchmatol" módny dom Diesel Black Gold, ktorý ho nastyloval od hlavy po päty do rockerskej čiernej. Aký je jeho profesijný sen? ,,Mojím snom je predvádzať pre značky Dior, Valentino alebo Armani."

Čo miluje na svojej krajine tento 185 centimetrov vysoký rodák z Lotyšska? ,,Skvelý svieži vzduch, nádherné výhľady na krajinu, štyri ročné obdobia a hudobné nadanie ľudí. Takmer každý dobre spieva a hrá na nejaký hudobný nástroj." Keď sa ho spýtate na to, akú hudbu preferuje, odvetí: ,,Nemám žiadny vyhranený žáner ani druh. Na hudbe je najdôležitejšie to, aby vytvárala pocity a prinášala emócie." 

< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 383 ... Další > 

Doporučujeme

Další články