logo MDLS
přihlásit se
Přihlásit přes Facebook

Fashion maraton na 3 km

Vydáno: 02.09.2015, 15:30 · Novinky · Autor: Tereza

Móda to je výzva. Výzva, kde nic není nemožné. A to ani 3 km maraton. O čem je řeč? Řeč je o nejdelším módním mole světa v pražských ulicích, které již brzy ožije díky Festivalu mladé módy Arcolor. Předvedou se na něm modely z nejnovější kolekce Terezy Havránkové, loňské držitelky titulu ArFashion Designer. 

Dva dny nabité módou a ukázka toho, že kreativní mladí lidé existují a kreativita samotná nás povzbuzuje, inspiruje a dává nám možnost snít. Festival mladé módy Arcolor proběhne 9. 9. - 10. 9. 2015 v pražských ulicích a pražském Theatro Music Club v Křižíkově ulici. Opět bude dána příležitost mladým a talentovaným návrhářům, kteří se utkají v boji o titul ArFashion Designer. Kdo z nich bude dalším vítězem, kdo z nich navrhne další kolekci prezentovanou přímo v pražských ulicích pro rok 2016? To se dozvíte 10. 9. 2015 na závěrečném večeru patřícím finalistům soutěže ArFashion Designer 2015. 

Nenechte si ujít ani středeční program a přijďte se podívat na některé známé tváře z loňských ročníků a prohlédnout si jejich práci. No a především, nenechte v tom modelky a modely, kterými se letos stanou známí fashion blogeři, samotné a přijďte je 9. 9. 2015 podpořit na módním mole vedoucím pražskými ulicemi. Fashion maraton letos pomáhá pohybem prostřednictvím mobilní aplikace EPP od Skupiny ČEZ a pomoci můžete i vy, stačí si aplikaci stáhnout a vyrazit s Arcolorem do ulic. Staňte se součástí průvodu, staňte se součástí módy, a podpořte tím dobrou věc! Tak jako herečka a moderátorka, tvář Festivalu mladé módy Arcolor Míša Maurerová a její fashion trip Prahou alias pozvání na letošní ročník Arcoloru. 

Nejde-li Mohamed k hoře, musí hora k Mohamedovi a tak vás tímto Míša vyzívá, přijďte blíž a nechte v sobě probudit módu. Probuďte v sobě Arcolor, 9. 9. - 10. 9. 2015 v pražských ulicích a v Theatro Music Club!

Kolekce Terezy Havránkové pro módní přehlídku pod širým nebem

Vydáno: 02.09.2015, 15:18 · Novinky · Autor: Tereza

Vítězka soutěže ArFashion Designer 2015 zvítězila se svou kolekcí K.R.O.J. díky své dokonalé práci, originálnímu zpracování, pečlivému řemeslu a čerpání inspirace z národního dědictví. Ani letošní kolekce Terezy Havránkové neopomíjí tyto kvality. 

V loňském roce návrhářka vycházela z inspirace českým folklórem a tradičními národními kroji. Letos vychází síla její kolekce ze samotné přírody, krajiny rodného kraje. Kolekce Můj kraj, čerpá z Českého středohoří. Reliéfy, kopce, louky, lesy, přírodní uklidňující barvy a čistý svěží vzduch z čerstvě došité kolekce doslova sálá. Městské i klasické přírodní prvky jsou v kolekci harmonicky propojeny v pohodlné, neotřelé modely, které snadno zkombinujete s nejnovějšími trendy i nestárnoucí klasikou, jako jsou ikonické a tradiční superstar od značky adidas. Vznikne tak dokonalý model, umožňující ladný pohyb v kopcovitém terénu, po městských chodnících i kočičích hlavách a zároveň nevšední kreace poutající pozornost. Své o tom ví moderátorky a herečky Míša Maurerová a Lenka Vacvalová, které měly tu možnost si tyto krásné modely spolu se superstar obléci a užít si pozornosti davu. 

O tom, že Tereza Havránková umí nejen výborně tvořit, ale také zcela jedinečně svou tvorbu prezentovat vás přesvědčí následující řádky:

„I když se převážně v dívčí části nejedná přímo o šaty využitelné na túry do kopců, lze jejich inspirační zdroj teniskami podtrhnout a ozvláštnit je. V určitých částech modelů je velmi čitelná křivka kruhových výsečí nacházející se v přední části obuvy, která je posléze olemována známým designem proužků. Na dvou dámských modelech je také nekonečný design pruhů, které ač jsou vypáleny na oděvech rozkouskovaně, připomínají stejně jako u bot cirkulaci a dráhu v krajině, na stezce, či pěšině. Proužek se pak stává důležitým kontrastním bodem, který cíleně probouzí touhu po zdolání dálek, které jsou v našem životě takřka nekonečné.“ 

Nechte se okouzlit a hlavně obléknout někým, kdo ví, co dělá a pro práci módního návrháře se narodil. Podpořte Terku a její kolekci a vydejte se spolu s ní a známými fashion blogery do pražských ulic. Letos také Arcolor pomáhá pohybem prostřednictvím aplikace EPP od Skupiny ČEZ a pomoci můžete i vy! Stačí stáhnout aplikaci a vyrazit 9. 9. 2015 s Arcolorem na Fashion maraton. 3 km dlouhé módní molo bude poprvé zdoláváno jinak než na jehlách. Obuj i ty tenisky od adidas a staň se součástí jedinečné módní show pod širým nebem. Jak sama návrhářka píše: 

„Proužek se pak stává důležitým kontrastním bodem, který cíleně probouzí touhu po zdolání dálek“... Zdolejte spolu s modelkami módní molo a podmaňte si svět módy.

Setkejte se s Annou Wintour za 25 tisíc dolarů

Vydáno: 02.09.2015, 10:00 · Novinky · Autor: Tereza

Máte-li přebytečných 25 tisíc amerických dolarů, máte jedinečnou příležitost setkat se s šéfredaktorkou Vogue Annou Wintour. CharityBuzz, aukční online stránky s luxusními zážitky, jejichž výtěžek často putuje na filantropické a charitativní účely, totiž v průběhu týdne módy v New Yorku, nabízejí unikátní možnost prohlédnout si kanceláře Vogue na Manhattanu. A nejen to.

Výherce aukce, jejíž cena je nastavena na 25 000 USD a momentálně se nejvyšší nabídka pohybuje kolem 22 000 USD, totiž získá možnost pro sebe a svůj doprovod setkat se a popovídat si s Annou Wintour v její kanceláři v New Yorku, prohlédnout si místa, kde pod jejím vedením vzniká módní bible, včetně proslulého Fashion Closet, dva lístky na New York Fashion Week, poukaz v hodnotě 1 000 USD na nákup v butiku Vera Wang a privátní tour po jejím showroomu, den v John Barrett Salon, kabelku Michael Kors, náušnice od Irene Neuwirth, podepsaný Vogue se Serenou Williams na obálce, a možnost podívat se na focení editorialu pro Vogue v New Yorku.

Výtěžek z aukce bude věnovaný United States Tennis Association Foundation, jejímž cílem je propojovat tenis a vzdělání. Není žádným tajemstvím, že Anna Wintour miluje tenis a nadšeně podporuje sestry Williamsovi, Rogera Federara, Mariu Sharapovovou, Christa Everta a další. V minulosti dokonce vynechala módní přehlídky, aby mohla být u U.S. Open.

The Row přesouvají show do Paříže

Vydáno: 02.09.2015, 09:50 · Novinky · Autor: Tereza

Od chvíle, kdy v roce 2010 vstoupila minimalistická značka slavných sester Olsenových, do programu New York Fashion Weeku, stala se jednou z nejsledovanějších brandů této prestižní módní události. Tuto sezónu se nicméně The Row na NYFW prezentovat nebude. Informoval o tom mluvčí značky v oficiálním e-mailu.

Zpráva zároveň sděluje, že The Row představí svou kolekci v rámci Fashion Weeku v Paříži. Žádné další informace, jako místo a datum prezentace, či důvod přesunu nebyly uvedeny. Zdá se však, že jde o rozhodnutí na poslední chvíli, jelikož je značka stále uvedena v oficiálním programu NYFW, který byl uzavřen minulý pátek. 

Není to poprvé, co se tým sester Olsenových nečekaně rozhodl pro Paříž. Podobná situace vznikla při prezentaci kolekce pro jaro/léto 2011, tenkrát byl ale přesun na místě, kvůli pozdní dodávce modelů na přehlídku. Tento krok se nicméně v současnosti jeví jako velmi překvapivý, jelikož The Row plánuje koncem tohoto roku otevřít v New Yorku nový butik.

 

Fenty Beauty

Vydáno: 02.09.2015, 09:00 · Beauty · Autor: Kateřina

Je na vrcholu se svými alby, je proslulá svými outfity, není ve světě krásy žádným nováčkem a navíc je Fenty její příjmení. Ano, nejedná se o nikoho jiného, než o barbadoskou zpěvačku Rihannu, která podle serveru Refinery 29 uvede na trh vlastní kosmetickou linii Fenty Beauty.

V roce 2011 vstoupila „bad gal Riri“ do beauty průmyslu s vlastní vůní Reb'l Fleur, po které následovala Rebelle, Nude, Rogue a v neposlední řadě i nedávná RiRi. Kromě parfémů ale spolupracovala i se značkou MAC na vlastní make-up kolekci. Ta dokázala, že lidé Rihannu chtějí. A s vlastní beauty linií by měla pod kontrolou vše – od výběru barev a obalů až po konečnou podobu reklam.  

„Je to něco, co jsem vždycky chtěla dělat, ale nešlo to, protože jsem toho měla hodně na práci. Ale teď už se postarám o to, aby se to stalo. Najdu si nějaký čas mezi nahráváním alb a vytvářením vůní. Slibuju,“ okomentovala vznik samotná Rihanna.

Podle zpěvačky je toho stále mnoho, s čím by se dalo v kosmetickém průmyslu prorazit: „Samonalepovací řasy, rtěnky, které vydrží celý den, ale zároveň nevysuší rty… Zní to zatím tak nereálně.“

A pokud existuje někdo, kdo by za vytvořením těchto snových produktů mohl stát, je to bezpochyby beauty chameleon Rihanna. Experimentuje s modrou rtěnkou, nemá problém si na hlavě nechat vytvořit uzly ve stylu devadesátek, nosila grafické linky ještě předtím, než to bylo trendy, nebojí se kombinovat na první pohled nekombinovatelné a pokaždé přijde s něčím originálním.

Můžeme si tedy být jistí, že tady rozhodně půjde o něco velkolepého.    

Cara Delevingne a Kate Moss pro Mango

Vydáno: 01.09.2015, 10:52 · Novinky · Autor: Tereza

Jsou to už tři měsíce, kdy řetězec Mango oznámil spolupráci s britským modelkovským duem Kate Moss a Carou Delevingne. A zatímco Kate Moss mezitím natočila domácí video s Marcem Jacobsem, Cara se rozhodla prorazit v Hollywoodu a opustit modelingovou branži. Na španělský módní řetězec se tak v podstatě zapomnělo. Mango ovšem poslední prázdninový den konečně vypustilo do světa kompletní kampaň se slavnými topmodelkami, která řve do světa, že sedmdesátky jsou zpět a ve velkém stylu!

Fotky, zachycující Moss a Delevingne, které se bok po boku objevily už loni jako tváře parfému My Burberry, nafotila dvojice Inez a Vinoodh. Kampaň je plná ponč, zvonových džínů, třásní, uvolněnosti i energie nenapodobitelné éry. Obě modelky jí navíc dávají opravdový šmrnc a ve své jednoduchosti předvádějí podívanou, která prostě baví. 

 

Dušní3 uvedla předpremiéru House of DVF

Vydáno: 01.09.2015, 08:48 · Novinky · Autor: Tereza

Televizní kanál E! začne od 18. září vysílat již druhou řadu úspěšného seriálu House of DVF o světoznámé módní návrhářce Diane von Furstenberg, která se proslavila svým ikonickým modelem zavinovacích šatů.

Návrhářka Diane von Furstenberg, která patří mezi nejmocnější ženy módního světa, a její módní značka DVF jsou dlouhá léta symbolem nezávislosti, ženské síly a sebejistoty.  Je prezidentkou Rady módních návrhářů z Ameriky (CFDA - Council of Fashion Designers of America). Diane nyní v roli mentorky dává možnost 7 kandidátkám, z nové generace tvrdě pracujících mladých žen, se posunout v jejich kariérách o stupeň dál. 

Partnerem premiéry druhé řady seriálu House of DVF se v České republice stal pražský multibrandový butik DUŠNÍ 3, do jehož nabídky patří i kolekce Diane von Furstenberg.

Jen ty nejinteligentnější a nejtalentovanější mladé dámy z celého světa se mohou ucházet o vysoce prestižní pozici celosvětové tváře módního domu DVF.  Sama Diane vybrala z velkého množství zájemců sedm mladých žen, které mají příležitost ji oslnit, nahlédnout do jejího impéria a pracovat po dobu několika týdnů po boku jejího týmu v módním domě DVF přímo na Manhattanu. Budou mít šanci se spolupodílet na organizaci předávání DVF Awards, na přípravách tiskové konference nebo módní přehlídky, na které se představí nová kolekce  DVF Jaro 2016 během Týdne módy.  Od kandidátek se očekává, že své povinnosti budou plnit perfektně, přestože vše nepůjde podle plánu.

V první řadě se stala vítězkou sebevědomá módní stylistka ze San Franciska, Brittany Hampton, která se s vámi nyní podělí o své výzvy, triumfy a zkušenosti během svého působení u DVF. Jaké to je mít za mentorku špičkovou módní návrhářku a jak se spolupracuje s jejím týmem? Jedním z jejích úkolů bude pomoc při vybírání nových kandidátek, které spolu budou spolupracovat a soupeřit v druhé řadě.

“Díky televiznímu projektu House of DVF jsem schopná otevřít dveře do mého módního domu a ukázat mladým ženám ty nekonečné možnosti, které může móda nabídnout.“ – Diane von Furstenberg

V sázce je hodně: změny nálad, napětí, přátelství, ale také odhalení vzájemného soupeření a nepřátelství mezi některými dámami. Jessica Joffe (Style Editor DVF ) a Stefani Greenfield (Creative Brand Director DVF) jsou průvodkyněmi uchazeček během jejich těžkých dnů a nocí. Přesto je to sama Diane, která mezi soutěžícími dívkami vybere tu správnou DVF dívku, která bude cestovat po světě, aby reprezentovala vše, co značka DVF znamená. Diane věří, že každá z nich má to, co by správná žena měla mít, a chce jim poskytnout nástroje, které jim pomohou být samy sebou.

Gisele Bündchen ve vůbec první kampani Stuart Weitzman

Vydáno: 01.09.2015, 08:00 · Novinky · Autor: Tereza

Gisele Bündchen neustále dokazuje, kolika talenty oplívá. Kromě toho, že si během své kariéry zazpívala v kampani pro H&M, předvedla svůj herecký um v krátkém filmu Chanel, který má na svědomí Baz Luhrmann, a své nadšení pro sport prezentovala jako ambassador Under Armour, si nyní topmodelka přidala na své konto také taneční schopnosti. Ty předvedla jako vyslanec vůbec první kampaně značky Stuart Weitzman Make That Move, která měla svůj debut v neděli 30. srpna během MTV Video Music Awards. Během slavnostního předávání oblékla boty módního domu například také Taylor Swift.

Černobílý klip režíroval Mario Testino a modelka v něm předvádí své dlouhé nohy v botách od Stuart Weitzman, a trikotu, připomínající Flashdance. Po jejím boku se pak objevuje čtveřice mladých sexy tanečníků. Choreografii k třicetisekundovému snímku vytvořil dlouholetý spolupracovník Justina Timberlake Marty Kudelka.

Kampaň zároveň podporuje oficiální hashtag značky #inourshoes, kterou cílí na své nositele a fanoušky. 

 

 

 

PVF: Oblékněte se z lásky!

Vydáno: 26.08.2015, 08:46 · Novinky · Autor: Tereza

Festival vintage a udržitelné módy přinese letos smršť módních senzací. Během posledního zářijového víkendu vystaví nadšení organizátoři více než tisíc originálů z let 1920-1980 ve svém luxusním pop-up obchodním domě umístěném v renesančním sále Novoměstské radnice. Lákají také na galapřehlídku a následnou veřejnou dražbu třinácti sexy „rychlosvlékacích“ autorských modelů z charitativní kolekce Dress for Love, která vznikla z iniciativy festivalu na podporu týraných žen. Festival zve i na jednodenní konferenci o udržitelné módě nebo na charitativní bazar oblečení v Síni „dobrot“, kam mohou lidé přijít i bez vstupenky.

 

           Model: Zuzana Kubíčková (vlevo), Ivana Follová (vpravo), foto: Jan Paravan, Modelka: Rachel Primasova

„Dress for Love!“ neboli „Oblékněte se z lásky!“ vyzývá kolekce k pomoci ženám, jež zažily násilí ze strany partnera. Dress for Love jsou zároveň „šaty pro lásku“ určené pro milostnou schůzku, šaty, které mohou ženu osvobozovat v tíživé situaci. Kolekce byla inspirována vintage módou a kostýmy Jeana Paula Gaultiera k filmu Kuchař, zloděj, jeho žena a její milenec, který se problému násilí v manželství dotýká. Na kolekci se podílely návrhářky Zuzana Kubíčková, Helena Fejková, Ivana Follová, Daniela Pešková, Mirka Talavašková, Tereza Vu, Zuzana Veselá, Veronika Bijok a Lada Vyvialová. Přehlídku doprovodí hudba Michaela Nymana v podání půvabné mladé pianistky Kristýny Šrámkové a jako modelka vystoupí například i herečka Ilona Svobodová. Kolekce bude předvedena v sobotu 26. 9. od šesti hodin ve Velkém sále radnice.  Ihned po přehlídce mohou návštěvníci modely zakoupit ve veřejné dražbě. Výtěžek z dražby modelů, bude věnován neziskové organizaci Rosa, která od roku 1993 pomáhá týraným ženám. Část výtěžku bude určena na pomoc ženám v utajených azylových domech, kde se skrývají před svými manželi, a část výtěžku poputuje na preventivní programy proti násilí pro studenty středních škol: 

„Spojení tématu Dress for Love a vintage módy je lákavé samo o sobě, ale hlavním motorem se stala podpora dobré věci,“ říká o projektu návrhářka Zuzana Kubíčková.

Ve Velkém sálu radnice bude kromě největší prodejní expozice vintage módy u nás, umístěna i neprodejní výstava z prvorepublikového šatníku: „Letos vystavíme například zajímavý soubor původní prvorepublikové garderoby, která patřila zámožné dámě z pražské Hanspaulky a byla nedávno nalezena v neobvykle zachovalém stavu ve vile, kde tato dáma bydlela. Několik kousků z tohoto souboru bude také uvolněno do prodeje,“ uvedla Tereza Schmoranz, ředitelka festivalu.

Propojení vintage a udržitelné módy chtějí organizátoři společně s návštěvníky prozkoumat během sobotní konference, kterou z Paříže zahájí Kamila Boudová, a kde vystoupí například Eva Urbanová z Nily nebo Miroslava Burianová z Národního Muzea. V neděli se mohou návštěvníci těšit například na setkání s autorkami knih „Praha avantgardní“ a „Kuchařka první republiky“.

Jelikož nakupování vintage oblečení je náročným lovem za poklady a doprovodný program je vskutku bohatý, bude pro návštěvníky připraven prostorný  bar s dětským koutkem, který letos provozuje letenský odborník na cheesecaky, cukrárna Alchymista.

Pomoci Rose mohou návštěvníci i prostřednictvím charitativního bazaru v přízemí radnice, který může navštívit každý, kdo chce na podporu Rosy věnovat nebo zakoupit ještě pěkné a nositelné oblečení. Bazar bude probíhat v Síni „dobrot“, kde budou k dostání především poctivé české gurmánské speciality. Tato část festivalu bude přístupná zdarma.

Prague Vintage Fair 2015 se bude konat 26. a 27. 9. na Novoměstské radnici v Praze.

Otevírací doba 

Obchodní dům 11-17 hod.

Přehlídka 26. 9. v 18 hod. 

Bar otevřen v sobotu 11-20 hod v neděli 11-17 hod.

Vstupenky v předprodeji na goout.cz a v pokladně Neviditelné výstavy na Novoměstské radnici.

Kristen Stewart si zahraje Coco Chanel

Vydáno: 25.08.2015, 12:39 · Novinky · Autor: Tereza

Poté, co zazářila v několika kampaních Chanel a pravidelně reprezentovala módní dům na červeném koberci, se nejnovější múza Karla Lagerfelda Kristen Stewart stala hlavní postavou nadcházejícího krátkého filmu, který slavný návrhář připravuje pro Métier d'Arts show v Římě.

Po dvoudenním natáčení ve studiu Luca Bessona v Paříži přichází Karl Lagerfeld se zajímavým konceptem, kombinujícím fikci, behind-the-scene záběry i yet-to-be-made životopis okouzlující Coco Chanel. Tu ve snímku ztvárnila právě často kritizovaná herečka, ve filmu se zároveň objeví Geraldine Chaplin jako proslulá návrhářka ve středních letech.

Většina filmu se odehrává v kanceláři rádoby producenta filmu, a také na jeho chodbě. Znázorňuje Coco Chanel jako vždy prudce elegantní, chladnou a nad věcí. "Hrála opravdu, ale opravdu namyšleně," prohlásil Lagerfeld o výkonu Stewart. "Uvidíte ji jen v momentech, kdy si na všechno stěžuje," prozrazuje designér. Krátký snímek bude mít premiéru 1. prosince 2015 a po předchozích Lagerfeldových počinech je více, než zřejmé, že opět půjde o při nejmenším zajímavou podívanou.

 

 

< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 426 ... Další > 

Doporučujeme

Další články