reklama
logo MDLS logo CZTM logo CFC
přihlásit se
Přihlásit přes Facebook

Kampaň Topshop F/W 14.15

Vydáno: 30.07.2014, 16:22 · Novinky · Autor: Žaneta Menšíková

Britská modelka Cara Delevingne opět reprezentuje svou zemi, a to prostřednictvím první kampaně pro značku Topshop pro sezónu Podzim Zima 2014/2015, ve které se objevuje sama. Modelka, která se stala tváří značek Burberry a Mulberry, pro které dokonce spolupracovala na tvorbě své řady tašek, reprezentuje svou zemi čím dál více. Tentokrát Cara oblékla širokou škálu oblečení pro různé příležitosti – od obyčejných džínů s trikem po večerní šaty s flitry nebo i parky a kožené bundy.

Cara patří k nejobsazovanějším modelkám v této sezóně. Její tvář můžeme vidět i v kampaních Chanel, Balmain či YSL. Pro Topshop se objevuje na dvanácti záběrech, které nafotil Alasdair McLellan. Cara se také pro kampaň seznámila s dalším zvířecím mazlíčkem, tentokrát s králíčkem Cecilem, kterého si v závěru odnesla i domů. Není to však poprvé, co Cara milovnice zvířat pózovala se zvířaty, do kontaktu s nimi pravidelně přichází v kampaních pro značku Mulberry. Co si vůbec o spolupráci myslí značka Topshop? ,,Cara je pravá Topshop dívka. Její styl je sebevědomý a hravý. Cara dokáže být sofistikovaná a chic, stejně tak může být cool a casual. Vše, co dělá, obrátí ve svůj prospěch tak, že se kampaň stane její. Její přirozená energie je nakažlivá, je volnomyšlenkářská a zábavná.‘‘ Cara svou energií dostává všechny, proto se dočkává tolika zakázek. Poprvé se modelka objevila v rámci značky Topshop po boku Kate Moss. Nyní si může vychutnat vlastní kampaň.

 

Kampaň Ermanno Scervino F/W 14.15

Vydáno: 29.07.2014, 20:00 · Novinky · Autor: Žaneta Menšíková

Italská značka Ermanno Scervino představuje novou kampaň, v jejímž čele stojí modelka Lindsey Wixson. Ermanno Scervino se snaží udělat z žen opravdové sexy a elegantní ženy, žádnou skupinu nevylučuje, naopak se zaměřuje na všechny. Zástupkyní těchto žen je netradiční kráska Lindsey. ,,Lindsey má netradiční, moderní krásu a má charakter. Byla pro mě modelkou několik sezón a pokaždé, když ji vidím na mole, tak vidím perfektní směs smyslnosti a půvabu, který publikum zaujme,‘‘ říká stylistka značky. Pro záběry kampaně sloužila jako kulisa Villa Aurelia, ve které fotografie nafotil Francesco Carrozzini. 

Kampaň Alexander McQueen F/W 14.15

Vydáno: 29.07.2014, 18:00 · Novinky · Autor: Žaneta Menšíková

Spojení romantické a divoké krásy – to je podstatou nové kampaně Alexander McQueen Podzim Zima 2014/2015. Britská modelka Edie Campbell se stává hvězdou kampaně a objevuje se v ní jako romantická a tajemná kráska, která pózuje po boku tmavého koně. Fotograf Steven Klein zachytil velmi temnou, ponurou i snovou náladu přesně tak, jak si návrhářka přála. Samotná kolekce se odehrála v prostředí magického lesa, rostlin a květin, které návrhářka použila i do své kolekce. ,,Reklamní kampaň zachycuje pohádkový příběh a podstatu romantické a divoké krásy, které se objevily na přehlídce Podzim Zima 2014/2015,‘‘ vysvětluje módní dům. Kampaň nachází inspiraci také v množství rostlin a nočních zvířat jako jsou břečťan, růže, sovy a můry. Prohlédněte si pohádkovou kampaň ukrytou v tmavém prostředí foceném v Londýně.

Andrej Pejic podstoupil změnu pohlaví

Vydáno: 29.07.2014, 11:50 · Novinky · Autor: Tereza Netoličková

Andrej Pejic, proslulý svým androgynním vzhledem, podstoupil změnu pohlaví. Ve čtvrtek večer na sociálních médiích oznámil, že prodělal přeměnu z muže na ženu. Nyní je z něj Andreja.

"Jako transgender žena doufám, že se ukáže, že po přechodu, což byl pro mě záchranný proces, může být člověk šťastný a úspěšný, aniž by musel novou životní kapitolou přijít o svou minulost," napsala dvaadvacetiletá modelka na svém Facebooku a poděkovala fanouškům za neuvěřitelnou podporu. "Myslím, že se všichni v průběhu let vyvíjíme. Je to normální. Ale můj nedávný přechod ze mě neučinil někoho jiného," dodává. "Jsem stále stejná osoba, rozdíl je jen v pohlaví. Doufám, že to všichni chápou."

Příspěvek na Facebooku dostal několik tisícovek liků, stovky sdílení a komentářů od fanoušků. S hastagem #betruebeyou se navíc na sociálních sítích šíří podpora nejen Andreje, ale všem, kteří nejsou spokojeni ve svém těle, nebo podstoupili tentýž zákrok.

Kroky Andreji Pejic sledoval téměř od počátku časopis People. "Chci se podělit o svůj příběh, protože myslím, že je to sociální odpovědnost. Doufám, že čím víc se o tom bude mluvit, tím menším problémem se toto téma stane."

Pejic toužila být ženou už v útlém věku. Jednou z jejich vzpomínek, kterou často vypráví svému okolí i médiím, je ta, jak pobíhá v sukni a snaží se předvést baletku. Od počátku podporuje nejrůznější komunity, bojující s oboupohlavností, a i na dále v tom hodlá pokračovat.

Hermés má novou kreativní ředitelku

Vydáno: 29.07.2014, 11:00 · Novinky · Autor: Žaneta Menšíková

Francouzský luxusní módní dům Hermés přivítal pod svá křídla nového kreativního ředitele, respektive ředitelku. Stává se jí Nadège Vanhee-Cybulski, která nahrazuje návrháře Christopha Lemaire, jenž navrhoval dámské kolekce značky Hermés od roku 2010. Christophe Lemaire se rozhodl ze značky odejít, jelikož jeho hlavnější prioritou je nyní soustředit se na vlastní značku, kterou vedl zároveň i se značkou Hermés: ,,Práce pro Hermés byla velkým potěšením a hluboce obohacující zkušeností, jak pro mě jako pro člověka, tak na profesionální úrovni. Jsem hrdý na to, co jsme společně vybudovali. Má vlastní značka ale momentálně velmi roste, tak se opravdu chci a potřebuji plně věnovat právě jí.‘‘

Ačkoliv je s volbou nové hlavní designérky velká spokojenost, ve světě je její jméno stále téměř neznámé. Od Nadège se přitom očekává plné nasazení, rozšíření a určitý vzestup značky Hermés. Návrhářka se stává první ženou v čele dámských kolekcí Hermés a jsou do ní vkládány obrovské naděje, a to také vzhledem k jejím četným zkušenostem. I Franca Sozzani, šéfredaktorka italské variace Vogue, je s volbou spokojená: ,,Mohlo by to fungovat.‘‘

První kolekci vzniklou z nápadů Nadège Vanhee-Cybulski bychom měli očekávat na jaře příštího roku, kdy návrhářka představí kolekci pro sezónu podzim zima 2015/2016, a to v Paříži. Kdo je ale vlastně tato neznámá 36letá návrhářka? Nadège vystudovala prestižní Royal Academy of Fine Arts v Antverpách, poté sbírala zkušenosti u značek Maison Martin Margiela a Céline. V minulosti pracovala také jako ředitelka designu značky The Row, kterou vlastní sestry Olsenovy. Uvidíme, jak se Nadège Vanhee-Cybulski ujme kormidla francouzské módní značky. Výhodou by také mohl být fakt, že Nadège je rodilá Francouzska, která do módního domu vnese francouzský šarm jí vlastní.

Bourjois - stará krásna história

Vydáno: 29.07.2014, 10:25 · Beauty · Autor: Eliška Pichoňská

História Bourjois je príbeh krásy a túžby parížskych žien. Príbeh rozprávajúci o rozvíjajúcej sa spoločnosti, a postavenia očarujúcich žien po mnohé generácie. Už 150 rokov, farba, radosť a autentickosť zostáva v srdci značky, ktorá to vie a miluje ženy.

V dvadsiatich rokoch minulého storočia bol Bourjois predstavený v 120 krajinách vrátane obrovského trhu v Spojených Štátoch, kde bol dopyt práve po parféme.  V roku 1928 prichádza parfém „Evening in Paris"! Zbožňovaný luxusný parfém, ktorý zasiahol srdcia žien po celom svete.

Vytvoril ho Ernest Beaux, známy parfumér, a na trh vo Francúzsku bol uvedený o rok neskôr ako „Soir de Paris“. Kvetinovo-korenistá vôňa kombinovaná s teplými, provokatívnymi, drevitými tónmi obsahujúc zložky ako karafiát, jazmín, iris, provensálsku ružu, vetiver a santalové drevo. 

Od minulých čias až po prítomnosť sú znakom Bourjois i malé okrúhle dózičky obsahujúce farbu na líčka a tiene. Tieto milé a trendové malé dózičky plné francúzskej radosti zo života sú symbolom Bourjois a boli vytvorené v roku 1912 a známe boli ako „Pastel Blushes“. Proces výrob bol revolučný. Zmes púdru a vody, vyformovaný a umiestnený do okrúhlej formy, vysušený a potom leštený ručne predtým, než sa vloží do okrúhlej dózy.  Výber farieb bol prispôsobený individuálnym požiadavkách, dopytu, štýlu a módnych preferencií. Až dodnes je kultovým produktom, 6 miliónov dózičiek predaných každý rok po celom svete.

 Stvorený v divadle v Paríži v roku 1863 Josephom-Albertom Posinom. Vo svojom byte sa pustil do alchýmie a výroby prvých líčidiel pre herečky. Jeho prvým produktom bola mastná vosková pastelka v rôznych farbách a každá mala svoje meno podľa charakterov. V preklade ako "Žiarlivec", "Milenec", "Starý muž" a podobne. Rýchlo expandoval hľadajúc stále vyššiu kvalitu a rôznorodosť. V roku 1868 sa k nemu pripojil a začal riadiť Alexandre-Napoleon Bourjois. Jeho meno sa objavilo na produktoch používaných v divadle. Tento pán bol práve človek, ktorý posunul značku Bourjois do sveta. V roku 1879 sa produkty posunuli mimo divadla. Bola to éra spomienok na franc.kankán.  Titul „Theatre Supplier“ sa objavil na malom okrúhlom tvárovom púdri, ktorý zároveň spustil aj ženskú manufaktúru kozmetických produktov. 

Od konca 19. storočia je „mini“ formát kombinovaný kvalitou a elegantným dizajnom, predvídajúc koncept žien, ktoré potrebujú byť krásne jednoducho a rýchlo akoby jednou nohou na ceste. (mini vysúvací rúž, mini púder obsahujúci už labutienku atd.) Praktický makeup kit, obľúbený medzi dámami bol vytvorený v roku 1897. Vychádzal z malého tmavomodrého valca, ktorý obsahoval rúž, púder a kajalku na líčenie očí.

Bourjois malo svoju imaginárnu múzu menom Babette, ženu nezávislú a priamu. Boli to začiatky ženskej emancipácie cez bujaré dvadsiate roky.

Malý súhrn rokov a líčidiel, bez ktorých dnes nemôžeme žit:)

1880 – "Raisin de Théatre" červený rúž

1881 – prvé kompaktné suché líčka označené „Fabrique spéciale pour la beauté des dames“

1890 – malá kabelková forma makeupového kitu so zrkadielkom, líčkami a rúžom

1898 – parfémovaný extrakt do vreckoviek, katalóg Borjois

1914 – rodí sa známa farba „Ashes of roses“,prezentovaná v novej okrúhlej dóze

1919 – reklama v magazíne „Ladies´Home Journal“ (USA) na „Poudre de riz de Java“ – ryžový púder na pleť

1925 – kovové puzdro obsahujúce tri ceruzky na pery a tri ceruzky na líčenie očí

1925 – „Yamina“ originálny khol farba v malom cestom boxe

1930 – vytvorený flakónik zo skla v tvare zvona

1931 – reklama na parfém „Evening in Paris“

1935 – box Bourjois „Pastels Blushes“ v palete viacerých rozdielnych farieb

1936 – reklama inšpirovaná ženami, ktoré majú právo voliť

1950 – „Evening in Paris“ set líčidiel „ just a touch“ obsahujúci parfém a rúž

Vždy ma fascinovalo, čo všetko sa môže skrývať v histórii jednotlivých značiek. Najmä tých, ktorých korene siahajú aspoň do 18.st. storočia. Je úžasné, že tieto informácie sú tu, že o nich vieme, že si ich môžeme pripomenúť. Každá z nás totiž vie, že bez tejto malej farebnej histórie by sme navlastnili nič, čo nás robí krásnymi a zvodnými.

Kampaň Alexander Wang F/W 14.15

Vydáno: 29.07.2014, 10:00 · Novinky · Autor: Žaneta Menšíková

Modelky Anna Ewers, Vanessa Moody, Kaitlin Aas, Lexi Boling a Kat Hessen byly zatčeny. O jejich spokojenosti svědčí i výrazy, které můžeme spatřit pouze skrze mřížovaná skla vězeňských dveří, které odhalují, co se děje ve vězeňské cele. Naštěstí jsou oblečeny stylově, a to v podzimní kolekci Alexander Wang, jelikož se jedná pouze o fotografie kampaně, nikoli skutečné odpykávání trestu. Modelky mají na sobě kolekci, která připomíná vojenské postroje se spoustou kapes na vybavení, ve skutečnosti však tyto kapsy slouží ženám s velkým množstvím technického vybavení. Do kapes si mohou uschovat tablety, mobilní telefony a diáře. Žena má tak možnost zcela vynechat tašku a vyměnit ji za funkční bundu. Fotografie nafotil Steven Klein v St. Cecilia’s Catholic Church v Brooklynu.

Arcolor představuje porotce soutěže ArFashion Designer

Vydáno: 28.07.2014, 17:00 · Novinky · Autor: Tereza Netoličková

Občanské sdružení Arcolor již ukončilo přihlášky pro letošní ročník soutěže ArFashion Designer 2014. Nyní je na odborné porotě, aby rozhodla o osudu přihlášených a vybrala 8 finalistů, včetně vítěze, který obdrží titul ArFashion Designer 2014. Osm nejlepších mladých designérů představí své kolekce na finálním večeru Festivalu mladé módy Arcolor 13. 9. 2014 v experimentálním prostoru NoD.

Vše záleží na porotě, která má tu moc rozhodnout a odstartovat tak úspěšnou kariéru jednoho ze soutěžících. Každým rokem jsou porotci obměňováni a jsou vybíráni profesionálové z nejrůznějších oblastí módy. Zde vám představujeme letošní porotce pro 4. ročník soutěže ArFashion Designer 2014.

 

Monika Drápalová
módní návrhářka, držitelka titulu Grand Designer roku 2013.

Grand designérkou roku 2013 se stala Monika Drápalová. Stalo se tomu tak úplně poprvé, kdy ocenění Czech Grand Design získala módní návrhářka. Monika vystudovala Vysokou uměleckoprůmyslovou školu v Praze. V roce 1998 si v Praze otevřela své vlastní autorské studio Ateliér Modrá. Daří se ji i za hranicemi naší země a to v jedné z největších módních metropolí světa, v Paříži. Zde si Monika též otevřela svůj vlastní butik.

 

Iška Fišářková
módní návrhářka

Módní návrhářka Iška Fišárková přijala i letos pozvání do poroty ArFashion Designer 2014. Iška původně vystudovala malbu. Nakonec se ale ke svému vysněnému povolání módní návrhářky přeci jen dostala. A ve své tvorbě nezapomíná ani na muže. Publikum například překvapila tím, že navrhla sukně i pro pány. V roce 1994 si založila značku nesoucí jméno Max Fred, pod kterou navrhuje pánské košile.

 

Ak. mal. Česlav Jaroš
oděvní výtvarník a pedagog

Česlav Jaroš zakončil své studium na Vysoké škole uměleckoprůmyslové v Praze obdržením ceny za nejlepší diplomovou práci na téma Průmyslově zpracovaná pánská konfekce. Roku 1991 se stal majitelem a pedagogem soukromého studia figurální kresby Domino. Od roku 2001 přednáší na Vyšší odborné škole oděvního návrhářství, kde je autorem mnoha projektů např. Students for KENVELO, Fashion Label a další.

 

Prof. Júlia Sabová, akad. mal.
oděvní návrhářka a vedoucí katedry Textilní tvorby na VŠVU v Bratislavě

Júlia Sabová vystudovala Vysokou školu výtvarných umění v Bratislavě, obor textil. Dnes se Júlia věnuje pedagogické činnosti, v roce 2002 se stala vedoucí katedry textilu na Vysoké škole výtvarných umění v Bratislavě. Kromě pedagogické činnosti se Júlia samozřejmě věnuje i oděvní tvorbě, např. oděvním doplňkům a pokrývkám hlavy a dále textilnímu interiérovému designu a malbě.

 

Ing. Klára Haunerová
majitelka Ateliéru Clarisse a zakladatelka Školy oděvní tvorby a marketingu

Klára Haunerová vystudovala mimo jiné Technickou univerzitu v Liberci, fakultu textilní a Vysokou školu finanční a správní, kde získala titul inženýr. Pro vzdělání se vydala též i do zahraničí. Po studiu si založila značku clarisse fashion a později Školu oděvní tvorby a marketingu. Škola oděvní tvorby, která se ze začátku zdála být jen jako přivýdělek, se postupem času stala úspěšným podnikáním.

 

MgA. Alžběta Presová
vítězka soutěže ArFashion Designer 2011, módní návrhářka

Vítězku ArFashion Designer 2011 letos uvidíme v roli porotkyně. Alžběta vystudovala Vysokou školu výtvarných umění, obor design textilu v Bratislavě. V roce 2011 zvítězila na Arcoloru se svou kolekcí ŠOK OK. O rok později prezentovala svou kolekci Poslední Mohykánky přímo v ulicích Prahy v průběhu festivalu Arcolor.

 

Koho nakonec porota shledá jako nejtalentovanějšího mladého designéra a kdo získá titul ArFashion Designer 2014 se dozvíte 13. 9. 2014 na finálovém večeru Festivalu mladé módy Arcolor v experimentálním prostoru NoD.

 

Leoni Hoeller: Zberateľka hmyzu z Nemecka

Vydáno: 28.07.2014, 12:00 · Models · Autor: Miruš Koštál

Leoni už na začiatku svojej kariéry zbúrala všetky mýty o modelkách, ktoré žijú len na kukuričných klíčkoch. Modeling si ju za svoju družku vybral približne pred piatimi mesiacmi. Osud zasiahol počas návštevy miestnej reštaurácie, kedy si táto modrooká Nemka pochnutnávala na fantastických burgeroch. Oči jej pri každom prehltnutí zasvietili ako hviezdy. To neuniklo modelingovému scoutovi, ktorý z nej nevedel spustiť zrak. Bolo to kvôli jej očiam? Alebo burgerom? Možno kombinácia oboch...

,,Najprv som ho ignorovala, no i napriek tomu som sa stále necítila vo svojej koži." Zrovna vtedy, keď Leoni horlivo začala premýšľať nad tým, ako dostať neznámeho človeka zo svojej blízkosti, podišiel k jej stolu a spýtal sa: ,,Hej, nie si náhodou modelka?" Ako zaregovala na otázku, ktorú túžia počuť milióny tínedžeriek? ,,Myslela som si,že si robí srandu. Potom som mu povedala, že sa modelingu nevenujem. Neverila som mu dovtedy, pokým mi nepodal svoju vizitku. Zrejme som urobila dobre, keď som ho vtedy nevyhodila z reštaurácie."

Leoni však i napriek zásahu osudu, vďaka ktorému vstúpila do modelingového sveta, uprednostňuje vidiecke prostredie a čarokrásnu prírodu. Má to svoje opodstatnenie. ,,Vyrastala som na farme v Nemecku. Nemali sme žiadnych susedov, našimi jedinými spoločníkmi boli hustý les a šíre polia." Práve tu sa zamilovala do hmyzu, ktorý má pre ňu zvláštne čaro. Okrem zbierania hmyzu sa venuje aj čítaniu kníh. Sedí na tráve, pričom sa jej vietor pohráva s dlhými vlasmi a tráva ju objíma okolo nôh...V minulosti sa venovala hre na gitaru a piáno, no po čase svoju záľubu vymenila na navštevovanie koncertov a počúvanie kvalitnej hudby.

Ak by nestála pred objektívom skúseného fotografa, vrhla by sa na štúdium biológie. Leoni, prečo práve prírodné vedy? ,,V škole to bol môj najobľúbenejší predmet. Bolo to jediné, čo ma zaujímalo. Okrem toho je naša planéta plná vecí, o ktorých nič nevieme, no môžeme sa dozvedieť oveľa viac!"

V akom duchu sa nesú profesijné sny? Jej veľký snom je prehliadka pre módny dom Chanel. ,,V jednoduchosti je krása. Prehliadky Chanel nemôžu byť nikdy nudné!" Milovníčka Islandu však obľubuje aj tvorbu Balenciagy a Alexandra McQueena. 

Kampaň Fendi F/W 14.15

Vydáno: 26.07.2014, 19:08 · Novinky · Autor: Žaneta Menšíková

V podzimní kolekci italské módní značky Fendi se Karl Lagerfeld rozhodl spojit liščí kožešinu, síťovinu, maskáčový vzor i orchideje, kterými ozdobil nabíraná ramena svých modelů. Stejnou kolekci teď návrhář nafotil pro kampaň Podzim Zima 2014/2015 v Římě, přesněji v prostředí Palazzo della Civiltà Italiana. Modelky Nadja Bender a Ashleigh Good se staženými vlasy, které měl na starosti Sam McKnight, pózují v prostředí hranaté a čisté architektury, která nechává vyniknout samotnou kolekci. Fendi opět představuje nejen modely oblečení, ale také ikonické kabelky potažené barevnou kožešinou i sluneční brýle.

< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 347 ... Další > 

Doporučujeme

Newsletter

Další články

Náplně do tiskáren

Levné náplně do tiskáren, Tonery do tiskáren

Plovoucí podlahy

Jsou moderní, vhodné do všech místností Vašeho domu či bytu

Anglická slovíčka

Udržujte a zlepšujte si svou angličtinu!