logo MDLS
přihlásit se
Přihlásit přes Facebook

Inspireli Awards 2015

Vydáno: 12.02.2016, 19:00 · Novinky · Autor: Martina

Česko se nadchlo pro realizaci projektu Inspireli, první celosvětovou sociální síť plnou inspirativních fotek, profilů architektů ze zapojených 25 států světa, kontaktů na designéry a realizační firmy. Jednoduše řečeno, vznikl jedinečný informační kanál, jehož smyslet je propagace a rozšíření služeb architektů a designérů.

Za realizací projektu stojí světově uznávaný architekt Prof. Dr. Ing. arch. Bořek Šípek a Ing. Karel Smejkal, Ph.D.: „Trápilo mě, že je tolik talentovaných studentů, v architektuře a designu, o kterých se nikdy nikdo nedozví. Proto jsme se s přáteli rozhodli s tím něco udělat a vytvořili jsme projekt INSPIRELI AWARDS, říká Prof.Dr.Ing. arch Bořek Šípek, předseda poroty Inspireli Awards.

Letošní první ročník odstartoval velkolepě. Zúčastnilo se celkem 250 soutěžících a 45 univerzit z celého světa. Účastníky soutěže hodnotila odborná porota složená z 25 uznávaných architektů z 6 kontinentů. Vítězem se stal Čech Jakub Hoffman, vysokoškolák studující na ČVUT. Část svého studia strávil na univerzitě v Helsinkách, odkud čerpal inspiraci pro svůj soutěžní projekt. Druhé místo obsadil čínský student architektury Yaojian Guo, který ohromil kancelářskými prostory nazvanými Foshan-model, kterými obnovil staré výškové kancelářské budovy. O tom, že jsou Češi nadaní, nás přesvědčila výherkyně třetího místa Renata Horová se svým návrhem Útulna. 

3. místo: Útulna, autor: Renata Horová, UMPRUM Praha 

 

2. místo: budova Foshan- model, autor: Yaojian Guo, Foshan University Čína

 

1. místo: aula pro finské muzeum architektury, autor:  Jakub Hoffman, ČVUT Praha

Unikátní cena pro výherce byla navržena Bořkem Šípkem, spoluzakladatelem INSPIRELI. Vznikl tak pohár obklopen křídly s názvem Talent of Architecture. Každé křídlo symbolizuje jednu dobrou vlastnost, kterou by měl mít architekt.

Jak se z webu stala celosvětová sociální síť nejen pro architekty

Webové stránky projektu slouží i jako inspirace pro krásné bydlení a špičkový design. Dnes je v síti bezmála 40 000 fotografií interiérů a exteriérů budov. Architekti, designéři, široká veřejnost může prohlížet, sdílet a komentovat fotografie. Platforma nabízí přímý kontakt na architekty, designéry a realizační firmy, se kterými se můžete se svými záměry a plány přímo spojit.

Partneři projektu Inspireli jsou: TechniStone, Czech DECO TEAM, SAPELI.

Máme očekávat nový koncept týdnů módy?

Vydáno: 12.02.2016, 13:20 · Novinky · Autor: Žaneta

10. únor znamená pro svět módy oficiální start newyorského fashion weeku, který představí kolekce následující sezóny podzim/zima 2016/2017 a stává se tak prvním týdnem módy před Londýnem, Milánem, Paříží a dalšími. Organizace CFDA však již v prosinci oznámila, že chystá přepracování rozvrhu následujících týdnů módy, který tuto změnu potřebuje již dlouhou dobu. Od roku 2014 bylo vytvořeno nové logo newyorského fashion weeku, určeny dvě ústřední dějiště v tomto městě pro představení kolekcí, nyní CFDA oznámila, že přehodnotí i tradiční konání klasického formátu NY Fashion Weeku dvakrát ročně: ,,Projektanti, maloobchodníci a redaktoři byli nějakou dobu dotazováni na význam dosavadního týdne módy. Mimo tento průmysl jsme se rozhodli najmout Boston Consulting Group pro vytvoření dalších analýz, konzultaci a důkladné plány pro budoucnost fashion weeků,‘‘ řekl Steven Kolb, prezident a generální ředitel CFDA. Tyto úvahy a pravděpodobné změny by však neměly mít dopad na únorový týden módy.

Vzhledem k počátečním změnám se již několik návrhářů rozhodlo změnit svůj přístup k představování kolekcí. Značka Thakoon bude zřejmě přepracovávat svůj obchodní model a zaměří se na prezentaci kousků připravených ke koupi v reálném čase, mimo New York se Thomas Tait odhlásil z londýnského fashion weeku a namísto toho plánuje soukromé představení kolekce pro tisk a nákupčí, stejně tak se i evropské značky Burberry, Tom Ford a Vetemens rozhodly, že se nepodřídí klasickému produkčnímu kalendáři, podle kterého se návrháři řídí již několik desetiletí.

Značka Burberry oznámila, že již nebude představovat svou pánskou kolekci na pánském týdnu módy v Londýně, místo toho představí dámskou i pánskou kolekci dohromady, a to poprvé v září 2016 na londýnském týdnu módy. Značka se řídila klasickými rozvrhy více než 10 let, od roku 2010 se značka soustředila na live-streaming módní přehlídky a uvedení malého výběru zboží určeného ke koupi bezprostředně po přehlídce. Nyní budou nabízeny ke koupi nejen doplňky, ale rovnou celá kolekce, a to krátce po přehlídce na internetu, ale následně také v obchodech po celém světě. Cílem kreativního ředitele Christophera Bailey je dodat kolekci v co nejkratším čase po přehlídce. Součástí bude samozřejmě i kampaň nafocená Mariem Testinem, která světlo světa spatří rovněž po přehlídce. Ke značce Burberry se přidal i Tom Ford, který v zimě svou kolekci také nepředstaví. Ženskou kolekci Tom Ford můžeme očekávat v září, rovněž spojenou s pánskou kolekcí a taktéž dostupnou online a v obchodech ihned po přehlídce: ,,Trávíme příliš obrovské množství času a peněz na události, která vytváří vzrušení ve velkém předstihu předtím, než bude kolekce dostupná pro spotřebitele. Chceme uspokojit touhu našich zákazníků mít své oblečení tehdy, kdy jsou připraveni ho nosit.‘‘ Cílem těchto dramatických přesunů představení kolekcí jsou 3 základní věci: přimět spotřebitele k nákupu kolekce  poté, co ji spatří; zvýšit počet prodaného zboží v plné ceně; zabránit vytváření módních kopií. 

Fashion & Design Festival: ČISTÁ LINIE

Vydáno: 12.02.2016, 12:50 · Novinky · Autor: Patrik

Přesně od 10. února můžeme opět snadno a z pohodlí našeho domova vstoupit do unikátní virtuální galerie Fashion&Design Festival. Tentokrát si pro nás připravila novou exhibici s názvem Čistá linie, která reprezentuje opravdové profesionály české designérské scény. Novinkou sedmého vydání je také Nákupní galerie.

Fashion&Design Festival je pravidelnou virtuální přehlídkou módy, designu a umění. Každý měsíc nabízí F&D Festival online prezentaci kolekcí, uměleckých děl a značek či studií. Prezentované kusy mohou návštěvníci online galerie komentovat a společně o nich diskutovat. Díky F&D Festivalu vás autoři děl nechají nahlédnout do zákulisí své tvorby a umožní vám tak náhled z perspektivy samotného kreativce. V každém vydání se můžete navíc těšit také z bohatého doprovodného programu.

Módní části expozice vévodí nadaná Kateřina Geislerová, která předvádí to nejlepší z aktuální kolekce jaro/léto 2016. Tvorbě Kateřiny se tento měsíc věnujeme také v nové rubrice o českých módních návrhářích CZECH FRESH, ve které Vám již příští týden detailně přiblížíme právě zmiňovanou kolekci návrhářky.

 


Katerina Geislerova, SS 2016

 

Velkým únorovým tématem se stává šperk. Svou tvorbou nás potěší designérka Sylvie Majerová, která dokáže výborně pracovat s energií jednotlivých materiálů, které ve svých doplňcích používá. Za zmínku rozhodně také stojí mladá izraelská designérka Vika Mayzel, která přináší pomocí svých ručně vyráběných stříbrných šperků do České republiky zcela unikátní a svěží styl. Výrobky od Viky v sobě kombinují geometrii linií, asymetrické tvary a různorodé textury kovů. Šperky jsou unikátní, plné zajímavých detailů a čistých linek, které představují dialog mezi světem umění a šperkem.  "Proces mojí tvorby začíná v tzv. sketch-booku. Každý šperk dlouho kreslím před tím, než začnu pracovat v kovu. Nejedná se o žádné technické výkresy, ale emocionální, intuitivní a živou skicu," popisuje svůj tvůrčí proces designérka Vika. A v neposlední řadě každého jistě zaujmou čisté a minimalistické doplňky z dílny ko-ra-le.

 


Vika Mayzel Jewelry

 


ko-ra-le

 

Pokud vás spíše než ozdoby těla zajímají ozdoby bytu, určitě si nenechte ujít expozici Vendulky Prchalové, autorky, která se již více než deset let věnuje práci se sklem. Své oblíbené sklo nyní v projektu Mlha doplňuje dalším materiálem, kterým je dřevo.

 


Vendula Prchálková

 

Surrealistické interiérové doplňky nabízí expozice studentky ateliéru Design skla Petra Stanického, Heleny Ťapajnové. V její tvorbě je důležitá zejména myšlenka, zpracování, krása materiálu a detail.

 


Helena Ťapajnová

 

Nechybí také grafické umění, kresba a malba. Prohlédnout si můžete například malby olejovými barvami Hany Münsterové a nově se nechat okouzlit fotografiemi Markéty Ondruškové nebo výběrem fontů nezávislých designérů v expozici Creative Market.

 


Creative Market

 

Na výstavu do Veletržního Paláce nás zve Vysoká škola uměleckoprůmyslová v Praze. Výstava s názvem UMPRUM ATTACK! přináší výběr studentských prací vzniklých v průběhu roku 2014/2015 a zakončuje tak oslavy výročí 130 let od založení školy.

Expozice na téma ČISTÁ LINIE si můžete prohlížet v prostorách Fashion&Design Festivalu od 10. února do 9. března. Nezapomeňte také na doprovodný program, kterým je Nákupní galerie nebo BLOG+.

Jak proběhla premiéra Zoolander 2?

Vydáno: 12.02.2016, 12:00 · Novinky · Autor: Žaneta

V New Yorku v Lincolnově Centru proběhla tento týden dlouho očekávaná premiéra druhého dílu Zoolander, který vznikl po více než 10 letech. Kdo by však očekával klasickou premiéru plnou hlavních hvězd oblečených do nových kolekcí návrhářů, pochybil by – premiéra totiž nejprve proběhla tematicky jako módní přehlídka, jehož hlavním modelem byl Derek Zoolander, dále také Jeníček, Valentina, kterou hraje Penélope Cruz, a samozřejmě také návrhář Mugatu, který se tímto vrátil“ z vězení. Součástí přehlídky však nebyli pouze hlavní protagonisté, ale také opravdové tváře z módního průmyslu – modelky Gigi Hadid, Irina Shayk, Stella Maxwell nebo Taylor Hill, které oblékly jarní kolekce návrhářů Marc Jacobs, Alexander Wang, Valentino nebo Tommy Hilfiger. Marc Jacobs, Alexander Wang, Tommy Hilfiger, ale také i samotná Anna Wintour – ti všichni se premiéry zúčastnili. 

  

Práce na tomto filmu trvala několik let: Se scénářem jsme začali v roce 2005 a psali jsme jej do roku 2010, kdy jsme začali psát úplně jiný. Myslím ale, že každý prostě chtěl, aby to fungovalo, řekl hlavní představitel Ben Stiller. Součástí filmu jsou i další postavy, jako jsou návrhář Mugatu v podání Willa Ferrella,  Evil DJ v podání manžela Jennifer Aniston Justina Therouxe a hlavně nová postava Valentina, kterou hraje Penélope Cruz. A kdo se dále ve filmu objeví ve vedlejších rolích? Tentokrát se skutečně podařilo do filmu prosadit velkou řadu tváří, mezi které můžeme započítat Kate Moss, Arianu Grande, Marca Jacobse, Valentina Garavani, Susan Boyle, Tommy Hilfigera, Lewise Hamiltona, Annu Wintour, Katty Perry, Kanye Westa, Justina Biebera, Kim Kardashian, Susan Sarandon nebo Millu Jovovich.

A jak se stal Derek Zoolander úspěšným? Svými rozmanitými (a zároveň zcela stejnými) výrazy Le Tigre, Magnum nebo Blue Steel. Především pohled Blue Steel je tím, čím chtěla zaujmout velká řada tváří z módního průmyslu na premiéře – Adriana Lima, Gigi Hadid, Kendall Jenner i Anna Wintour se této zkoušky ikonického pohledu zúčastnily. Předpokladem pro tento pohled jsou však výrazné lícní kosti a schopnost zeštíhlit svůj obličej: Jediný, kdo může říct, že dělá nejlepší obrys tváře na světě, je Derek Zoolander. Je to král kontur, řekla maskérka Charlotte Tilbury v zákulisí předpremiérové přehlídky, která také dodala, že pokud nemáte tu dokonalou bone structure, můžete použít bronzer. Nejdokonalejší je však Derek, který okolo sebe vyžaduje to samé: Derek Zoolander miluje vypadat nádherně a všichni lidé kolem něj musí být stejně nádherní, dodala vizážistka.

  

Trent Garrett pro Ponrepo

Vydáno: 12.02.2016, 11:57 · Novinky · Autor: Tereza

Populární hollywoodský herec a model Trent Garret, známý z řady oblíbených seriálů a filmů, jako je například CSI: NY, nafotil se svou přítelkyní Terezou Kačerovou a dvouměsíčním synkem exkluzivní fotografie k Ponrepo #minidyzajn. Stali se tak tvářemi Ponrepo #minidyzajn, který se uskuteční 20. února v centru Prahy v kavárnĕ kina Ponrepo.

“Ústředním tématem konceptu #minidyzajnu je setkávání. Jsme moc rádi, že se Trent Garrett rozhodl podpořit český design a české návrháře. Přijďte se inspirovat setkáním s vybranými designéry u jejich tvorby, kávy či koláčku," říká Terezie Tunková, zakladatelka Dyzajn marketu.

 

Na co se těšit v New York Fashion Weeku

Vydáno: 11.02.2016, 18:00 · Novinky · Autor: Žaneta

New York Fashion Week je tu a od 10. do 18. února můžeme sledovat nové kolekce, které nám nastíní trendy nositelné příští podzim a zimu. Pro tento týden módy jsme však mohli očekávat drobné počáteční změny, které se ho původně dotknout neměly. CFDA totiž chystá změny v tradičních kalendářích, které se již nyní dotýkají některých návrhářů, avšak z jejich vlastní vůle. Někteří návrháři totiž nesouhlasí s tradičním pojetím rozvrhů a rozhodli se představit své sezónní kolekce tehdy, kdy budou připraveny jít rovnou do obchodů. Tuto změnu se rozhodla přijmout například Rebecca Minkoff, která představila kolekce jaro léto 2016 namísto tradičního pojetí předem představené kolekce podzim zima 2016/17.

I přesto však bude tento fashion week plný očekávání a nové tvorby. V nejbližší době se tak můžeme těšit na první přehlídku představující novou kolekci Puma, kterou odprezentuje její tvůrkyně Rihanna. Očekávat bychom mohli nekonvenční pojetí, ale hlavně sportovní styl. V minulé sezóně jsme se rovněž rozloučili s návrhářem Alexandrem Wangem, který byl kreativním ředitelem značky Balenciaga. V současné době, osvobozen od závazků hlavního návrháře Balenciagy, se může designér soustředit na kolekci své vlastní značky, na kterou jsme všichni zvědaví. Stejně zvědaví jsme ale i na novou kolekci Kanye West, a to v pořadí třetí. Přehlídka jeho značky Yeezy se odehraje v Madison Square Garden a stane se tak zároveň příležitostí k představení nového alba Waves a také místem s největší koncentrací ,,cool mladých lidí z ulice‘‘, kteří oblečou nejen kolekci, ale také boty, za které Kanye před nedávnem získal cenu The Shoe of the Year.  

Všechny kolekce se však nebudou odehrávat pouze v New Yorku – řeč je o přehlídce Saint Laurent, která se uskuteční v Los Angeles. Očekávejme i několik návratů, do kterých můžeme počítat návrháře Ralpha Rucci s novou řadou rr331. A abychom se nezaměřili jen na známé tváře, i noví návrháři dostanou svůj prostor, a to především v rámci kolekce VFiles, které vždy poskytují příležitosti pro nové a nadšené módní tvůrce.

Kampaň Marc Jacobs S/S 2016

Vydáno: 11.02.2016, 17:30 · Novinky · Autor: Thi Eva

Před necelým rokem Marc Jacobs propojil jeho vedlejší kolekci Marc by Marc Jacobs s hlavní kolekcí značky. Sjednocení jeho kolekcí pod jednu eliminovalo dvojí náklady spojené s kreativním týmem, módní přehlídkou a kampaní. Kreativním manifestem této změny byla jarní kolekce 2016, Marcova přímočará óda na Ameriku plná hvězd a trikolóry. Marc Jacobs a jeho partner Sebastian Suhl se rozhodli změnit strategii i pro mediální kampaň. Uvedení kolekce bylo sděleno sérií fotek od Davida Simse na Instagramu.  

Marc Jacobs dlouho odolával kouzlu sociálních sítí, jeho odklon od firemní strategie byl perfektní příležitostí vyzkoušet si nové médium pro komunikaci s cílovou skupinou. Pro Marca je Instagram sice nová věc, ale na kampaň použil staré tváře neboli jeho staré známé. Každá fotka vypráví o jeho múzách, o jeho nejbližších a historkách s nimi spojených. Bette Midler, Lana, RuPaul a další, tak vypadá jeho stará dobrá Amerika.  

 

Styl a Kabo 2016

Vydáno: 11.02.2016, 17:15 · Novinky · Autor: Tereza

V pořadí již 47. veletrhy STYL a KABO od soboty 20. února na tři dny promění Brno v křižovatku módního průmyslu. Návštěvníci z řad odborné veřejnosti se mohou těšit na rozsáhlou nabídku novinek, které na prodejní pulty zamíří až za půl roku. Kolekce oděvů, obuvi i doplňků připravené pro příští podzim a zimu budou v pavilonech P a F prezentovat firmy ze čtrnácti zemí, celkem se představí na 600 módních značek. Ryze českých výrobců bude vystavovat téměř sedm desítek a padesát firem své kolekce na brněnských veletrzích představí úplně poprvé. 

Překvapením ročníku bude móda z Turecka, která se prezentuje ve velkém stylu a nabídne svěží obchodní příležitosti. Jde o vysoce kvalitní a zároveň velmi módní kolekce šesti výrobců nejen dámské a pánské, ale i dětské konfekce. Oděvní a textilní průmysl je jedním z nejdůležitějších odvětví v Turecku, zaměstnává téměř třetinu všech zaměstnanců v zemi. 

„Pozornost si zaslouží také další nováčci, třeba německá rodinná firma ERFO, která se již od roku 1937 zaměřuje na kvalitní dámskou módu s atraktivním designem, nebo řecký výrobce luxusního dámského prádla Minerva. Z ukrajinského Charkova přijede společnost Magneet s kolekcí klobouků, čepic a doplňků. Do Brna se vracejí také zajímaví tuzemští vystavovatelé, například velkoobchod s dámskou konfekcí EWACO, pánská a dámská konfekce ŠOHAJKA nebo ze zahraničí dámská konfekce MARSELINI,“ uvedla Markéta Kamenická, PR manažerka z Veletrhů Brno.

Návštěvníci veletrhu STYL se mohou těšit i na tradiční účastníky. Silné zastoupení opět chystá Polsko a vůbec největší plochu již popáté obsazuje společnost Ptak Moda z polské Lodže - provozovatel největšího velkoobchodu s oděvy ve střední Evropě sdružující nabídku 250 polských výrobců a návrhářů. Chybět nebudou firmy jako Anita Moravia, Donet, Doppler CZ, Felina ČR, H&D, Jitex, Jopess fashion, Hegler Fashion, Pleas, Tonak a celá řada dalších. 

Pavilon F zavoní kůží 

Za novinkami a trendy v obuvi a kožené galanterii jezdí obchodníci dvakrát ročně do pavilonu F. I letos je tu čekají nové kolekce obuvi tradičně vystavujících společností a značek jako Ara Shoes, Caprice, Gabor, Geneze, Högl, Lanson, JG Shoes, Legero, Marco Tozzi, Protetika, Rieker, V + J obuv či Wortmann. Kabelky budou vystavovat mimo jiné firmy Arteddy, Axel Accessories, DOCA, Elega nebo Unidax. 

„Zajímavou premiérou bude luxusní italská obuv NeroGiardini, která se vyrábí přímo v srdci obuvnického regionu Marche, se třemi miliony vyrobených párů za rok patří k nejvýznamnějším značkám obuvi v Itálii a je také partnerem pro obuv České Miss 2015 i 2016,“ přiblížila Kamenická.

Poprvé se představují i německé značky Salamander a Lurchi, Pauls boutique London a Gumbies z Velké Británie, Imunzi z Polska nebo Vener a Roveona z České republiky. Vystavovatelů obuvi ve srovnání s loňskem přibylo a hlavní loď pavilonu F je vyprodaná do posledního místa.

Živá móda na přehlídkách

Na veletrzích módy samozřejmě nesmějí chybět ani módní přehlídky. Přehlídkové molo v pavilonu P představí vždy třikrát denně kolekce dámské a pánské módy a také spodního a nočního prádla včetně punčochového zboží. Kontraktační módní přehlídky dámské a pánské módy STYL SHOW představí kolekce značek C´EST BEAU LA VIE, CAMP DAVID, DIANE LAURY, DOMENICA BENSO, MODĚVA, NEULA, SOCCX a TRAMONTANA. 

V přehlídce spodního prádla, nočního prádla a punčochového zboží LINGERIE SHOW se návštěvníci mohou těšit na kolekce značek CONTURELLE BY FELINA, FELINA, HOTEX, MISS ROSY, PLEAS, SASSA, SCHIESSER a WERSO. Přehlídky se každý den pravidelně střídají, začátky jsou vždy v 10.30, 11.30 a 13.30 hodin.

V neděli 21. února nabídne veletrh STYL jedinečnou přehlídku LUXURY CUT. Představena bude retrospektivní kolekce originálů dámských glitrových šatů, které vytvořil slavný návrhář Oleg Cassini pro filmové a hudební hvězdy. Zářivou podívanou doplní luxusní modely nejnovějších kolekcí značek John Richmond a Corneliani, které jsou přivezeny přímo z Milana a v České republice se budou prezentovat poprvé. O příjemnou atmosféru se postará moderátor Leoš Mareš. Vstup je na pozvánky.

Trendový seminář poprvé na mole

Významnou přidanou hodnotou brněnského veletrhu je jediný trendový seminář v České republice pořádaný ve spolupráci s renomovaným zahraničním odborníkem. Kdo chce módu pro příští sezonu poznat skutečně podrobně, dozvědět se všechny detaily o trendech v dámském i pánském oblečení, doplňcích a obuvi, bude na správném místě. 

„Analýzu stylů, tvarů, barev a látek, které budou hnacím motorem prodeje pro příští sezónu, představí všestranná odbornice na textilie a módu Ellen Haeser. Nizozemská návrhářka se v oboru pohybuje přes třicet let, pracovala pro značky jako Max Mara, Oilily, Desigual i mnoho dalších a trendy pro podzim a zimu 2016/2017 bude prezentovat také na exponátech z nových kolekcí vystavovatelů brněnského veletrhu,“ popsala Markéta Kamenická.  

Trendový seminář se navíc poprvé uskuteční hned dvakrát v sobotu a neděli vždy od 14 hodin, a to přímo na přehlídkovém mole, aby byl co nejblíže návštěvníkům i vystavovatelům. Seminář bude simultánně tlumočen do češtiny a v závěru je vyhrazen prostor na dotazy posluchačů.

SNAHA se vrací na české pulty

Česká obuvnická tradice stále žije a dokazuje to i tradiční značka SNAHA, která sází na kvalitu prověřenou sedmdesátiletou historií. Společnost z Jaroměře se na veletrhu KABO představí úplně poprvé a uvede zde na trh nově vyvinuté modely dámské páskové volnočasové celokožené obuvi. 

“SNAHA je desetiletími prověřenou značku, která se nevzdává svého původního záměru vyrábět kvalitní kožené pohodlné boty s dlouhou životností. Chceme zákazníkům ukázat, že kvalita spojená se vkusným a moderním designem, který navazuje na tradici českého výrobce obuvi, je v porovnání s asijským dovozem markantní,“ řekl ředitel společnosti Radim Dvořák.

Původní výrobní družstvo SNAHA Jaroměř bylo založeno již v roce 1945, od začátku vyrábělo především z přírodní kůže a zákazníci si oblíbili hlavně trvanlivou zdravotní obuv. V posledních letech se těžiště produkce přesunulo směrem k bezpečnostním prostředkům, ale letos se SNAHA výrazným způsobem vrací k segmentu módní obuvi, což ukáže právě v Brně.

Almost Famous

Vydáno: 10.02.2016, 17:42 · Novinky · Autor: Tereza

Fotografka Stephanie Pistela zachytila pro Exclusive Annu Rose v 70. léty inspirované fashion story Almost Famous. Rockovou hvězdu toužící po slávě stylovala Anat Dychtwald, česal Mark van Westerop a líčila Esther van Maanen.

Perly, ten nejlepší valentýnský dárek

Vydáno: 10.02.2016, 13:37 · Novinky · Autor: Tereza

Valentýn je už za dveřmi, a ať už patříte k odpůrcům nebo zastáncům tohoto komerčního veselí, věřte, že ač jsou postoje vás, či vaší drahé polovičky jakékoliv, malý dárek rozhodně žádnou ženu neurazí. Zvlášť, když je z lásky.

Květiny a čokoláda jsou rozhodně trefou do černého, hledáte-li však něco extra, něco přesně pro vaší drahou, něco, co vyjádří vaše pocity, a něco, z čeho vykouzlíte na tváří ten nejkrásnější úsměv, vsaďte na perly

Ženy perly milují, obdivují, chtějí a ctí. Moc dobře totiž vědí, že perly jsou výsadou, radostí a nesmrtelným šperkem, vhodným ke každé příležitosti. Perly navíc dokonale vyjadřují cit pro styl a krásu, a pokud se jejich nositelka navíc může pochlubit, že její perlový šperk je od partnera, věřte, že přinášejí dvojnásobné potěšení.

Možností, jak svou dámu obdarovat je hned několik, stačí jen vsadit na partnerčin vkus. Ať už miluje jednoduchou klasiku či výraznou extravaganci, perlami rozhodně splníte ty nejtajnější přání a sny. A představte si, jak dokonale vypadají perly ke krajkovému spodnímu prádlu! A jaké jsou naše tipy?

Mladé slečny jistě ocení jednoduché perlové náušnice. Chcete-li něco extra, sáhněte po černých perlách. Ty jsou elegantní a sexy zároveň, navíc potěšíte opravdu originální lahůdkou.

Starším dámám rozhodně budou slušet perlové náhrdelníky. Klasika, která neomrzí, která se neokouká, a která by měla být v každé šperkovnici.

Nejste-li si jistí v kramflecích, chybu neuděláte s jednoduchým náramkem a to v jakémkoliv odstínu perel. A samozřejmě chcete-li opravdu něco extra, sáhněte po celé sadě perlových šperků v přitažlivém valentýnském balení.

< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 457 ... Další > 

Doporučujeme

Další články