logo MDLS
přihlásit se
Přihlásit přes Facebook

Testujeme: L´Oréal Professionnel Volume Architect

Vydáno: 09.05.2016, 10:00 · Novinky · Autor: Michaela

Jedná se o tvarující sprej s nádherně svěží vůní broskví a fíků. Dokáže dodat vlasům objem, ale přitom je nezatěžuje a neslepuje, což je velké plus. Aktivuje se teplem, takže abychom dosáhli nejlepšího výsledku, vlasy určitě vyfénujte. Účes je po použití opravdu nadýchaný. Ideální je pro jemné a zplihlé vlasy bez objemu.

L´Oréal Professionnel Volume Architect

O těchto sprejích od L´Oréalu jsem už slyšela, a to převážně chválu. Svůj názor jsem si však chtěla utvořit sama a musím říct, že jsem opravdu velmi příjemně překvapená. Mám jemné, rovné a věčně zplihlé vlasy. Po vyzkoušení tohoto produktu mají moje vlasy lepší strukturu a nemám pocit, že by byly zatížené.

Šampón aplikujte přímo ke kořínkům a po celé délce vlasů. Nejprve vlasy vyfénujte v předklonu a následně s nimi ještě pracujte pomocí kulatého kartáče, kterým pročesávejte vlasy od kořínků. Pro všední nošení nechte vlasy volné, jen s použitím spreje. Pro večerní akci, kdy je nutná větší výdrž vlasů odolná vůči nočním zábavám, můžete použít pro konečnou fixaci i lak na vlasy. K tomuto spreji jinak není nutné používat několik dalších produktů. I přes to, že vlasy nezatěžuje, je poznat, že na hlavě určitou fixaci máte. Jelikož se jedná o kvalitní produkt, není nutné plýtvat penězi za další přípravky.

Cena: V porovnání kvalita vs. výkon je cena velmi příznivá.

Hodnocení: 5 z 5

Recenze Kateřina: Mám rovné a dlouhé vlasy bez objemu. Produkty od L´Oréalu jsou mé oblíbené a tento sprej používám prakticky denně.

Testujeme: Redken - Blonde Idol!

Vydáno: 05.05.2016, 12:40 · Beauty · Autor: Kateřina

Řada Blonde Idol je navržena speciálně pro potřeby blond vlasů, zachovává jejich původní odstíny a poskytuje péči, kterou vyžadují. Všechny produkty poskytují vlasům vyváženost, tonalitu a péči díky složkám jako je Kerabond, extrakt z listů fialky a kyselina mléčná. Systém pomáhá posílit  a zvýraznit lesk, takže blond vlasy vypadají svěží a jsou jemné na dotek. Šampón i kondicionŕy jsou navíc s vyváženým pH, pečujícími složkami a bez obsahu sulfátů, takže vlasy jemně čistí a vyživují je bez zatížení.

A jaké jsou jednotlivé přípravky?

ŠAMPON BLONDe IDOL

Šampóny od značky Redken mám obecně ráda. Vlasy po nich krásně voní a vypadají hezky upraveně. Blonde Idol voní po fialkách a vlasy nijak nezatěžuje. Naopak mají pak skvělou strukturu a dobře se s nimi dále pracuje. Šampón aplikuji přímo ke kořínkům, a pak po jejich celé délce, nechám chvíli působit a opláchnu. 

Cena: Příznivá.

Hodnocení: 5 z 5

CUSTOM TONE KONDICIONÉR

Tento tónovací kondicionér jsem chtěla vyzkoušet už dlouho. Umožňuje individuální nastavení péče o blond vlasy, jelikož je tvořen dvěma komorami, z nichž jedna obsahuje vyživující a druhá barevnou složku. Poměr obou složek lze měnit v závislosti na potřebě. Jelikož mám ale blond vlasy nebarvené, studené tóny na mě moc nefungují. Určitě se tento produkt ale bude skvěle hodit pro platinovou barvu.

Cena: Pokud máte platinovou barvu, měl by to být váš must have. Pro ostatní blond tóny je cena poměrně vysoká.

Hodnocení: 4 z 5

BBB Spray

Kondicionér ve spreji slibuje vyváženost, zkrášlení a rozjasnění. Zároveň se může a nemusí oplachovat. Pokud se neopláchne, tak slouží i jako ochrana proti teplu. A za to má u mě body nahoru. Osobně kondicionéry ve spreji používám právě pro jejich tepelnou ochranu nebo příjemnou vůni. Od kondicionéru čekám, že vlasy budou jemnější a půjdou lépe rozčesat a to tady nezískám.

Cena: Na kondicionér vysoká.

Hodnocení: 3 z 5

První ročník ostravského týdne módy

Vydáno: 04.05.2016, 15:00 · Novinky · Autor: Žaneta

Moravskoslezská metropole Ostrava přivítá o víkendu 7. – 8. května 2016 příval módní vlny, kterou zastoupí významné, nové i zahraniční tváře české módy a především módního návrhářství. Toto město se totiž může pyšnit prvním ročníkem Ostrava Fashion Weekend 2016, který přinese módu i mimo české centrum – Prahu. V prostředí zrekonstruovaného industriálního prostředí Trojhalí Karolina proběhne maraton přehlídek, ukázka tvorby v showroomech, výstava módní tvorby i další doprovodný program. Ředitelka této události věří v potenciál města jako další významné české módní metropole: „Naším cílem je přiblížit profesionální módu všem vrstvám obyvatel a inspirovat je k většímu zájmu o kulturu oblékání. Věříme, že Ostrava má velký potenciál stát se v budoucnu významným módním centrem“, uvedla ředitelka akce Denisa Šuster.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/RkCzyln5WQY" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Koho můžete na OFW potkat?

Ostravský fashion weekend se rozhodla přijet navštívit i topmodelka Simona Krainová. Ta, jelikož pohází z Havířova, věří v budoucnost ostravských žen, mužů a módy, která se může stát důvodem k tomu, aby se Ostrava stala dalším českým módním centrem. Navštívit a zároveň se také stát součástí ostravského fashion weeku se rozhodla také spisovatelka a novinářka Barbora Nesvadbová. Bára se stane nejen součástí poroty, která rozhodne o vítězi soutěže středních škol designu School for Très Chic!, ale také hlavní postavou módní konference a Fashion Talku uskutečněného v sobotu 7. května v 13:00, během něhož například prozradí, jaké to je vést významný módní časopis. V davu módního mumraje můžeme spatřit i tvář české návrhářky Beáty Rajské, která nejen představí svou kolekci, ale rovněž usedne společně s Barborou Nesvadbovou v porotě soutěže School for Très Chic!. Mezi další tváře patří také slovenská fotografka Petra Ficová nebo Miroslav Šimůnek, který se stane letošním moderátorem.

Až 20 přehlídek v jednom dni

Sobota 7. května se může pyšnit bohatým a velmi nabitým programem, který odstartuje konference s Barborou Nesvadbovou v 13:00. Od 15:00 se mohou návštěvníci kochat rozmanitými přehlídkami úspěšných i amatérských mladých návrhářů. Mezi nimi nebudou chybět přehlídky značek Dara Bags, Mirky Horké, Petra Kaloudy, Mirky Talavaškové či exkluzivní večerní show Oscar de la Renta. 

CZECH FRESH: Zuzana Osako a Tradice

Vydáno: 03.05.2016, 14:59 · Czechfresh · Autor: Patrik

Co pro vás znamenají tradice? A jak udržujete své tradice vy? Módní ilustrátorka a designérka Zuzana Osako se o tradice stará s láskou a respektem, nechává se jimi inspirovat a neustále se k nim vrací. Tentokrát ve znamení prvního zakázkového krejčovství zaměřeného na tradiční českou kulturu odívání!

 

 

Zuzana Osako má za sebou kariéru modelky, komerční herečky, studium malby tuší v Japonsku, studium malby na Moravě a dnes jí všichni známe zejména jako mistryni módních ilustrací. Zuzana procestovala kus světa, nějaký čas žila dokonce na japonském ostrově Kyushu, kde založila vlastní výtvarnou školu pro děti a jejich rodiče. I přesto všechno ovšem nikdy nezapomněla na své rodné Česko a fascinovaná moravským folklorem, s úctou a láskou, reprezentuje českou kulturu i v zahraničí.

 

      

 

A protože Zuzanu provází móda už od malička, není žádným překvapením, že se pustila do dalšího odvážného a velmi krásného projektu. Tradice, kterou Zuzana založila začátkem roku 2016, je oděvní značka, která reflektuje původní střihy tradičních oděvů a zachovává designové prvky a detaily charakteristické pro folklórní regiony naší republiky. 

 

   

 

Z těch nejkvalitnějších materiálů a přímo v srdci Moravy pro vás, věrné milovníky, ale také obrozence lásky k českým tradicím, šijí švadlenky ručně a dle návrhů Zuzany originální a nadčasové modely. Součástí Tradice je zakázkové krejčovství TRADIČNÍ KRÁLOVSTVÍ, které umožňuje nechat si ušít model z kolekce přesně na míru a nechat si ho odeslat až domů. Kolekce se inspirují různými folklórními regiony, z nichž první kolekci dominuje Podluží a už v tuto chvíli připravuje Zuzana kolekci inspirovanou krásami Hanáckého Slovácka.  K tomu, že se tvůrčí a obchodní model Tradice  potkává s celosvětovým trendem made-to-measure módu, došlo prý zcela náhodou. Zuzana totiž vyvtořila model Tradice jako zakázkové krejčovství, které funguje také online a v kamených showroomech. A aby modely ze své kolekce nabídla zákaznicím v nejlepší kvalitě a nositelce perfektně padly. K tomu, abyste do svých nových šatů mohly dát také kousek sebe, slouží zase TRADIČNÍ ATELIÉR, kde s vámi designérka připraví jedinečný a osobitý kousek. Od výběru materiálů, přes střih a až do poslední nitky, vše podle vašich představ. Jaký je to asi pocit, mít šaty, které vznikly tradiční a přirozenou formou, ušité nedaleko vašeho domova s respektem k české kultuře a tradicím a jsou jedinečné na celém světě, jen vaše?

 

 

Zuzana Osako tento pocit dobře zná a cení si ho. A co pro ní osobně tradice vlastně znamenají?

„Tradice je pro mě především hodnota. Ať už zvyk, nebo věc, tradicí předáváme něco cenného, čeho si vážíme, oč pečujeme a záleží nám na tom, abychom to co jsme sami dostali, předali s láskou a úctou dál. Tradice vytváří domov, místo, které nás může přes duši i léčit tím, že nám připomene šťastné chvíle. Tradice jsou pojítkem lidí v komunitě, v rodině, dávají nám dar sdílení. Někdy je potřeba podívat se hodně zpátky, abychom viděli, že tradice vznikaly a vyvíjely se v úzkém sepjetí s místní přírodou, krajinou, podnebím a ročními obdobími. Rytmem země, který je, věřím, základem zdraví člověka. Ať už se jedná o zvyky, písně, byliny, jídlo, obydlí nebo také vyobrazované motivy, ornamenty a květinové vzory, nebyly tyto původně vytvářeny nahodile. Ráda bych ve své práci prošla cestu, která mi umožní vytvářet látky a oděvy, které tyto hodnoty ctí, a přinášet jimi radost.”, říká o tradicích zakladatelka značky tradice, Zuzana Osako.

 

 

Pro nafocení kolekce Podluží oslovila Zuzana moderátorku Petru Svoboda, která Zuzaně několikrát také pózovala pro módní ilustrace, a v jejíž kráse obdivuje Zuzana výraznou ženskost a úchvatné rysy tváře. Fotografie pořídila fotografka Petra Klačková.

Více informací a celou kolekci naleznete na stránkách Tradice.org

Pánové, vítejte v obchodě Prada

Vydáno: 02.05.2016, 16:22 · Novinky · Autor: Patrik

 

   

 

Pánové, představte si to, jedno slunečné sobotní dopoledne v Pařížské ulici. Otevřete dveře a ocitnete se v ráji barev a těch nejluxusnějších materiálů. Vítejte v obchodě Prada! Posadíte se a přivítá vás krejčí, ten nejlepší ve svém oboru. Vyberte si z kolekce nadčasových modelů. Čeká vás letní svatba nebo snad zimní ples? Prohlédněte si aktuální nabídku střihů a materiálů. Až tři sta možností nestárnoucí klasiky, ale také těch nejmodernější vzorů a barev. Máte vybráno? Pojďme o krok dále. Je libo širší či užší límec u saka? Rozparek? Dva knoflíčky nebo dokonce tři? Kalhoty tak akorát nebo odvážně nad kotníky? Puky nebo raději bez? Bavlněná, hedvábná, lněná? Jaká je vaše nejoblíbenější košile? A nakonec doplníme perfektně ladící kravatou, kapesníčkem, manžetami nebo osobním monogramem. Blíží se podzim? V tom případě přidáme ještě ten nejstylovější kabát.  

 

   

 

Zní to jako sen? Obchod Prada v Pařížské ulici vám všechny vaše sny splní do posledního detailu! Nově totiž nabízí svým českým klientům možnost nechat si ušít oblek přesně na míru. V rámci programu „Made to Measure“, který spojuje italskou krejčovskou tradici a design posledních přehlídkových mol, si můžete nechat ušít jedinečný padnoucí oblek, kabát, sako, kalhoty a samozřejmě také košili. Dvakrát do roka navštíví pražskou pobočku italské značky světový odborník v krejčovství, který vám pomůže s výběrem dle příležitosti a vkusu a s tou největší přesností odebere vaše míry. Doba dodání oděvů na míru je poté čtyři až pět týdnů.

 


Pro více informací navštivte obchod PRADA na adrese Pařížská 16, nebo se informujte na telefonu 221 890 380.
 

 

Bulgari x Save the Children

Vydáno: 26.04.2016, 21:30 · Novinky · Autor: Kateřina

Společnost Bulgari rozšiřuje kolekci šperků Save the Children o stříbrný náramek s černou keramikou. Náramek je stejně jako prsten a náhrdelník inspirovaný ikonickou kolekcí B.zero1 a nese rozpoznatelné logo organizace Save the Children. Cena náramku je 480 eur, z čehož 75 eur je věnováno organizaci Save the Children.

K dnešnímu dni se díky podejům šperků z kolekce Save the Children podařilo získat 37 milionů eur, a pomoci tak jednomu milionu dětí ve 29 zemích světa na pěti různých kontinentech v oblastech, kde přírodní katastrofy, války nebo chudoba odpírají dětem právo na vzdělání a lepší budoucnost.

CZECH FRESH: SHE SAYS NO

Vydáno: 26.04.2016, 11:24 · Czechfresh · Autor: Patrik

Dámy, máte rády lokální a udržitelnou módu? Libujete si v těch nejlepších materiálech a v kvalitním zpracování? A hlavně, milujete sukně? Pak se musíte seznámit s naší další #CZECHFRESH designérkou, Petrou Uríčkovou a jejím konceptem Shesaysno!

 

   

 

Petra je v naší rubrice o lokálních návrhářích #CZECHFRESH tak trochu výjimkou. Sama totiž nikdy nestudovala oděvní design, ale dnes navrhuje kolekce pro dámskou značku Shesaysno, kterou sama založila a řídí ji. A právě to nás na ní nejvíc baví! A co jí tedy k podnikání v módě přivedlo? Petra údajně miluje módu už od malička, jen když se rozhodovala pro studium střední školy, zvítězil rozum nad srdcem. Své vzdělání, později také na vysoké škole, totiž zaměřila na obchodování a studium jazyků. Její vášeň k módě ji však nikdy neopustila, právě naopak. Až si jednoho dne řekla, že spojí vědomosti se svou největší zálibou, a tak vznikl koncept Shesaysno

 

   

 

Shesaysno je pro všechny ženy, které si umí užívat života a nebojí se vystoupit z davu. Možná do něho spíš nechtějí vůbec spadnout. Pokud umíte ocenit kvalitu, vážíte si kvalitní ruční práce, tak jste na tom správném místě. Cílem celého konceptu je totiž nabízet nejenom sukně, které navrhuje Petra, ale také ostatní produkty od pečlivě vybraných lokálních i zahraničních značek a designérů, a díky tomu vytvořit prostředí nejen pro nakupování, ale také ty nejzajímavější designérské spolupráce.

 


 

Naše oblečení nosí silné a úspěšné ženy, které se nebojí říct ne ve světě, který si neustále vyžaduje říkat ano.
 


 

A proč právě sukně? A jaké to je být zároveň návrhářem a obchodníkem své vlastní značky? Na to vše jsme se zeptali Petry Uríčkové.

 

   

 

Petro, tvůj vztah k módě už známe. Prozradíš nám ale, odkud přišel nápad konceptu Shesaysno, a proč sis z celého dámského šatníku vybrala právě sukně?

Už dlhšiu dobu sa aktívne zaujímam o lokálnu módu. Mám rada kvalitné veci, ktoré so sebou nesú aj niečo viac, nejaký príbeh. Taká vec má pre mňa oveľa väčšiu hodnotu a o to viac si ju vážim. Žena nakupujúca na Shesaysno hovorí nie veciam, ktoré sú neosobné, nekvalitné a bez nápadu. Naopak hovorí áno kvalite a originalite. A to sa samozrejme nemusí týkať oblečenia, ale aj celkovo životného štýlu. Shesaysno reflektuje to, čo mám rada ja sama a čo by som chcela zdieľať s ostatnými. Sukne boli pre mňa jasnou voľbou hneď na úplnom začiatku. Sú mojim najobľúbenejším kúskom, ale bohužiaľ výber v obchodoch ma nijako neoslovuje. Ďalším problémom sú veľkosti a strihy, ktoré nie vždy sedia tak, ako by mali. Chcela som nosiť sukne, ktoré mi skvele padnú, vyzerajú krásne, vyčnievajú kvalitou spracovania, ale zároveň budú iné. Také, ktoré na prvý pohľad zaujmú na ulici, v metre, kdekoľvek. Ponuku chceme ale postupne rozširovať a zaradiť aj iné produkty od nami vybraných značiek. Všetko sú to značky, ktoré sú testované priamo mnou a stotožňujú sa s myšlienkou Shesaysno na sto percent.

Já sukně sice nenosím, ale o to více mě fascinuje a zajímá, jaké to je založit a vést vlastní značku?

Nikdy som si nemyslela, že by som mohla mať vlastnú značku. Ešte teraz mi to príde také zvláštne a aj keď sukne sama navrhujem, nerada sa staviam do pozície dizajnérky. Navrhovanie ma veľmi baví, ale viem sa ohodnotiť  a poznám v tomto svoje limity. Naopak, myslím, že mám celkom dobrý cit pre výber iných značiek. Viem odhadnúť, ktorá je kvalitná a ktorá sa na takú len hrá. Tieto dve činnosti sa myslím vôbec nevylučujú a práve tá rôznorodosť ma na tom baví asi najviac.

Takže o návrhy se staráš ty. A co produkce, kde sukně vznikají a odkud pochází materiály?

Áno, ako som spomínala, produkty značky Shesaysno navrhujem ja sama. Tie najlepšie materiály a kvalitné spracovanie sú pre nás základ. Sama si na to veľmi potrpím aj v bežnom živote a koľkokrát skôr ako samotný kúsok skúmam skôr visačky so zložením a s miestom pôvodu. Látky nakupujeme od českých dodávateľov a sú prevažne z Talianska. Produkty následne šijeme na Slovensku. Máme teda taký česko-slovenský produkt. V Prahe máme aj malý showroom, kde si zákazníčka môže všetky produkty pozrieť a vyskúšať.

Super, tam se určitě musíme podívat! A nakonec taková moje klasická otázka na tebe, jako mladého člověka plnéhého nápadů působícího v našem módním prostředí. Co si myslíš o lokální módní scéně? V čem je podle tebe výjimečná a co jí podle tebe naopak rozhodně chybí?

Lokálnú scénu samozrejme sledujem a hlavne tu v Prahe je vidieť, ako rýchlo sa posúva dopredu a dostáva do povedomia. Príde mi, že každú chvíľu sa otvorí nový obchodík, ateliér či koncept store. Dizajnéri a značky spolu začínajú spolupracovať. Uvedomujú si, že pokope sa funguje podstatne ľahsie. Móda sa u nás postupne začína presúvať z offline sveta aj do toho online. Oproti zahraničiu máme stále čo doháňať, ale myslím si, že sa to posúva správnym smerom.

Souhlasím s tebou. Je radost sledovat, jak se posouváme kupředu, zejména díky mladým talentům, jako jsi ty! Od dnes už žádná žena nemusí nosit nekvalitní a tuctovou módu...

Testujeme: Kérastase Spray á Porter

Vydáno: 25.04.2016, 10:00 · Loreal · Autor: Michaela

Tento přípravek, opět od luxusní značky Kérastase, je úžasný pomocník k dotvoření tzv. plážového efektu a zvýraznění struktury vlnitých či natočených vlasů. Funguje na principu klasických „sea salt“ sprejů. Používá se pro všechny typy vlasů. Aplikace je zcela jednoduchá, a to nastříkáním do umytých, ručníkem vysušených vlasů. Slouží zároveň jako ochrana před teplem vysušujícím vlasy.

Kérastase Spray á Porter

Produkt je velmi oblíbený v zahraničí a na internetu můžete najít spoustu videí, jak přípravek používat a co doopravdy umí. Já osobně jej kombinuji s produktem L´Oréal Volume Architect, který použiji jako první, protože chci, aby mé vlasy měly objem. Následně aplikuji Kérastase Spray á Porter s cílem vytvořit krásně strukturované vlny – sám osobě vám totiž sprej objem nezajistí.

Přípravek použijte například před natočením vlasů kulmou nebo žehličkou. Nanášejte pouze do délek vlasů, ne ke kořínkům. Následně po natočení a vysušení můžete přípravek použít znovu pro větší plážový efekt. Poslední krok však dodržovat nemusíte – záleží na looku, kterého chcete docílit.

Pokud bych měla srovnat tento sprej s ostatními „sea salt“ spreji, které jsem měla možnost vyzkoušet, určitě patří mezi ty nejlepší. Zajišťuje strukturu vlasů bez toho, aby je příliš zamastil, je velmi šetrný a lehký.

Cena: Cena za výrobek je poměrně vysoká. I když se jedná o profesionální produkt, stejného efektu byste mohli docílit i s jinými produkty konkurenčních značek, a to za mnohem nižší cenu.

Hodnocení: 4 z 5

Recenze Denisa: Mám od přírody vlnité vlasy a po použití tohoto přípravku jsem měla krásně zvýrazněnou jejich přirozenou strukturu. Mohu doporučit.

Dyzajn market léto se blíží

Vydáno: 22.04.2016, 10:15 · Novinky · Autor: Tereza

Během víkendu 28. - 29. 5. se na piazzetě Národního divadla uskuteční Dyzajn market léto. Největší výběrová open-air prodejní výstava autorské tvorby Dyzajn market představí přes 180 českých a zahraničních designérů i tvůrců. "Léto je pro mnoho lidí synonymem pohody. My jsme se rozhodli pohodu pražanům a návštěvníkům metropole přinést o trochu dříve, aby měli čas se pořádně na léto připravit. S týmem jsme vybrali z přes 300 přihlášených dyzajnérských značek to nejlepší, navíc žádané domácí a exotické občerstvení a též jsme připravili kulturní program pro děti i dospělé. Zkrátka chceme, aby se návštěvník mohl na léto naladit všemi smysly: od originálního dyzajnu až po skvělé jídlo s dobrou náladou a zajímavými kulturními zážitky," říká Terezie Tunková, zakladatelka Dyzajn marketu.

Návštěvníci se tradičně mohou těšit na oblečení, módní doplňky, šperky, hračky i na bytové doplňky. Nebudou chybět ani kousky pro muže. Dyzajn market léto přivítá ve svých řadách i nováčky, jako například brazilskou značku TUN, jejichž designéři tvoří šperky z použitých pneumatik. Dodávají tak svým šperkům i ekologický rozměr. Dalším nováčkem je česká značka Katy Paty, která se specializuje na výrobu vypínačů a zásuvek z porcelánu. Jde o ruční výrobu z tradičního karlovarského kaolínu. "Jde v podstatě o šperky do bytu, které mají neomezenou životnost. Dodají interiéru eleganci a vyovlají dojem neokázalého luxusu. Stanou se svědkem vytříbeného vkusu majitelů," doplňují designéři značky.

V rámci doprovodného kulturního programu se návštěvníci mohou těšit na představení pro děti i dospělé divadelních spolků Kaká a Buchty a loutky. V sobotu 28. května jsou pro návštěvníky připraveny i módní přehlídky, DJs, koncert Falcon's Western Rebels ve stylu western swingu a koncert kapely High Corporation.

Dyzajn market léto se uskuteční na piazzetě Národního divadla 28. - 29. května 2016 od 10:00 do 19:00 hodin. Akce je zdarma, bezbariérová a dog-friendly.

Week in Fashion

Vydáno: 21.04.2016, 16:49 · Novinky · Autor: Tereza

1. Balenciaga představí svou první pánskou kolekci. A to už tento rok. Respektive za pouhých pár týdnů. Demma Gvalista, jako nová kreativní ředitelka značky, tak činí značně odvážný krok. Jakým směrem se ukáže už v 22. července 2016 v Paříži, kde v rámci pánského fashion weeku debutuje pod hlavičkou proslulého módního domu.

2. Olivier Rousteing se se značkou Balmain hodlá zařadit po bok domům, které spustily možnost "See Now Buy Now" nákupů. Dává tak jako další sbohem tradiční prezentaci kolekcí s půl ročním předstihem. A i přes značně negativní kritiky, které se na nový trend snesly v jeho počátcích, to vypadá, že přesně toto je krok směrem, který pro značky funguje. Nehledě na snahy nadšenců o zpomalování nejen módního průmyslu.

3. Francisco Costa a Italo Zucchelli odešli z postu kreativních ředitelů značky Calvin Klein, kde měli na starost pánskou a dámskou divizi. Ty by se s jejich odchodem měly spojit a dostat jednoho kreativního tvůrce. A samozřejmě se spekuluje, zda jejich posty neobsadí někdo z designérů, kteří v posledních týdnech opustili stejné posty. Žhavými kandidáty jsou tak Raf Simons i Hedi Slimane. Na oficiální zprávu si ale budeme muset počkat.

4. Anna Wintour proměnila Taylor Swift v jednu z dívek Saint Laurent a vzdává tak poctu Hedi Slimanovi. A to rovnou na obálce Vogue. Zároveň doufá, že ze zpěvačky zůstane platinová blondýna s rockerským nádechem, v čemž ji Taylor podle vlastních slov neoponuje. Vypadá to tak, že image, původně vytvořenou pouze pro focení Vogue, si tak ponechá. Upouští tak od mikáda, inspirovaného právě slavnou šéfredaktorkou, ve kterém se ukázala nedávno.

5. Lily James je nejnovější tváří značky Burberry. Pro sedmadvacetiletou modelku je to první celosvětová kampaň v kariéře, ačkoliv její portoflio je poměrně pestré. Kampaň a video, které nafotil a natočil Mario Testino, nespatří světlo světa dříve, než v srpnu, spolu s novou vůní My Burberry Black.

6. Gigi Hadid dokazuje, že je pro reklamní spoty jako zrozená. Po několika reklamách, představujících především módní nebo kosmetické produkty, se nyní objevila v reklamě na BMW M2. A co vy? Dokážete udržet své oči na Gigi?

 

< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 469 ... Další > 

Doporučujeme

Další články